کد خبر : 2008855 | 24 اسفند 1402 ساعت 17:01 | 43.4K بازدید | 78 دیدگاه

روزبه به نکونام آرامش می‌دهد! (عکس)

نمایش موثر کاپیتان دوم استقلال در دربی منجر به بسته ماندن دروازه تیمش شد.

روزبه به نکونام آرامش می‌دهد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در سال منتهی به قهرمانی استقلال در لیگ برتر بیشتر به‌عنوان مدافع میانی استفاده شد که عملکرد کم‌نقصی در فاز دفاعی داشت، اما امسال جواد نکونام او را یک خط جلو بُرده و در پست تخصصی هافبک دفاعی او را به کار گرفته ولی دیشب و در دربی 103 این ستاره ملی‌پوش آبی‌ها مجددا در قلب خط دفاعی استفاده شد.

شماره چهار استقلال که در دربی سال گذشته موفق به گلزنی شده بود، در دربی رفت این فصل دور از دروازه پرسپولیس به میدان رفت و دفاع وسط آبی‌ها مقابل پرسپولیس بود که دیروز مثل مسابقه قبل، نمایش مطمئن و کم‌نقصی با دفع توپ‌های بلند، قطع حملات و تکل‌های به موقع داشت تا حمله جدی روی دروازه تیمش شکل نگیرد.

روزبه چشمی در جدال شب گذشته مقابل پرسپولیس با رهبری عالی در عقب زمین، نکات لازم را به هم‌تیمی‌های خود منتقل می‌کرد و در مرکز ساختار دفاعی مستحکم آبی‌پوشان بود و در کنار آن هم بارها از شکل‌گیری حملات خطرناک سرخ‌پوشان جلوگیری کرد.

2001363

چشمی که همواره یکی از بهترین‌های دربی بوده، دیشب هم مقابل پرسپولیس نقش کلیدی در بسته ماندن دروازه تیمش داشت و مثل پست هافبک دفاعی، در بخش دفاع سه نفره هم مطمئن کار کرد تا یک امتیاز برای حفظ صدرنشینی به دست بیاورند.

روزبه با عملکردش در میانه زمین و خط دفاعی کاری کرده تا خیال جواد نکونام بابت در اختیار داشتن یک بازیکن با توانایی بازی در دو پست راحت باشد؛ اتفاقی که در تیم ملی هم رخ داده و چشمی در همین دو پست به کار گرفته می‌شود.

دیدگاه‌ها