کد خبر : 2008907 | 24 اسفند 1402 ساعت 22:25 | 16.3K بازدید | 22 دیدگاه

مکس ایبرل:

ناگلزمان با دعوت نکردن گورتزکا اشتباه کرد!

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، معتقد است لئون گورتزکا با وجود حضور نداشتن در لیست تیم ملی آلمان، استحقاق پوشیدن پیراهن این تیم را دارد.

ناگلزمان با دعوت نکردن گورتزکا اشتباه کرد!

به گزارش "ورزش سه"، لیست تیم ملی آلمان امروز منتشر شد و یکی از نکات قابل توجه آن عدم حضور لئون گورتزکا، ستاره بایرن مونیخ است.

گورتزکا مدتی بود که دچار یک افت فاحش شده بود اما در چند بازی اخیر بایرن مونیخ عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود. او در جریان حضور بازیکنان بایرن در روز چهارشنبه در پیست کارتینگ هم تنها بازیکنی بود که لبخندی به لب نداشت و به دلیل عدم دعوتش به تیم ملی ناراحت بود.

2001457

یولیان ناگلزمان امروز در نشست خبری‌اش در مورد دعوت نکردن این بازیکن گفت: «انتخاب برای من بین پاولوویچ و گورتزکا نبود. درست است که لئون در چند بازی گذشته بهتر بوده اما من در حال حاضر بازیکنان دیگری را جلوتر از او می‌بینم. من بازیکنان دیگری را هم در نظر داشتم و ممکن بود آنها را جلوتر از او انتخاب کنم. صحبت خاصی با او نداشته‌ام اما باید تصمیم می‌گرفتم. فعلا وضعیت این‌گونه است.»

2001458

به دنبال این اخبار، مکس ایبرل هم که به تازگی به‌عنوان مدیر ورزشی بایرن مونیخ انتخاب شده، در مورد نبود نام گورتزکا در لیست مانشافت گفت: «تصمیم سختی برای لئون است، اما ما از او مراقبت خواهیم کرد. او در حال حاضر فرم بسیار خوبی دارد و همه می‌دانند که او بازیکن بسیار مهمی برای ماست. در پایان، من کسی نیستم که تصمیم می‌گیرم چه کسی دعوت شود، اما من متقاعد شده‌ام که لئون اکنون تمام تلاشش را می‌کند تا برای حضور در یورو بجنگد. او می‌توانست همین الان هم در تیم ملی باشد و دعوت نکردنش جای سوال دارد اما شکی نیست که او کیفیت بازی در یورو ۲۰۲۴ را دارد و امیدوارم به حقش برسد.»

دیدگاه‌ها