کد خبر : 2008988 | 25 اسفند 1402 ساعت 12:01 | 35.4K بازدید | 34 دیدگاه

شنبه پراتفاق سازمان لیگ در راه است

سازمان لیگ فوتبال فردا (شنبه) روز پراتفاقی را سپری خواهد کرد.

شنبه پراتفاق سازمان لیگ در راه است

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر در سال 1402 پرسپولیس و استقلال تهران می‌مانند تا به نوعی وارد دربی‌های کوچک پایتخت شوند.

پرسپولیس یکشنبه شب از ساعت 18 و 45 دقیقه میزبان پیکان است و هوادار از ساعت 21 از استقلال میزبانی می‌کند. قرار است جلسه هماهنگی دیدار هوادار و استقلال از ساعت 11 فردا در سازمان لیگ آغاز شود و همچنین جلسه هماهنگی دیدار پرسپولیس و پیکان، ساعت 12 شروع می‌شود.

با توجه به شرایط جدول، شانس قهرمانی و البته حضور همزمان استقلال و پرسپولیس در تهران، حساسیت‌ها به اوج خود رسیده و اینکه قرار است مسابقات به علت تقارن با ماه مبارک رمضان، شبانگاه و پس از اذان مغرب و عشاء برگزار شود، موضوع را حساس‌تر می‌کند.

از این رو، فردا باید در انتظار جلسات پرخبری در سازمان لیگ باشیم. اتفاقا کنفرانس خبری اوسمار ویرا و جواد نکونام هم در محل نشست‌های سازمان لیگ انجام می‌شود و حتما هر دو سرمربی، در خصوص دربی و اتفاقات آن صحبت می‌کنند که این قضیه، حجم حواشی را افزایش می‌دهد.

بعد هم مسعود شجاعی و رضا عنایتی سرمربیان هوادار و پیکان از رقابت با استقلال و پرسپولیس حرف می‌زنند که پیش‌بینی می‌شود کنفرانس‌های جذابی در پیش باشد.

دیدگاه‌ها