کد خبر : 2009177 | 26 اسفند 1402 ساعت 11:41 | 13.1K بازدید | 10 دیدگاه

امید به ستاره ناکام آرسنال: به تیم ملی می‌رسی!

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید آرون رمزدیل همچنان فرصت حضور در دروازه این تیم را خواهد داشت.

امید به ستاره ناکام آرسنال: به تیم ملی می‌رسی!

به گزارش "ورزش سه"، رمزدیل فصل گذشته ستاره آرسنال در دروازه این تیم بود و عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت، اما در این فصل شرایط برای او چندان خوب پیش نرفت و داوید رایا جایش را در دروازه آرسنال گرفت تا فرصت بازی زیادی به او نرسد. 

این بازیکن به شدت نگران جایگاهی بود که به واسطه درخشش در ترکیب آرسنال در دروازه تیم ملی انگلیس به دست آورده بود و از این موضوع هراس داشت که به دلیل نیمکت‌نشینی فرصت حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 را از دست بدهد. 

1999754

اما به نظر نمی‌رسد که نظر ساوتگیت با میکل آرتتا یکی باشد و او در این باره به خبرنگاران گفت: «ما سه دروازه‌بانی که فکر می‌کنیم بهترین هستند را انتخاب می‌کنیم. این که رمزدیل بازی نمی‌کند چندان موضوع ایده‌آلی برای ما نیست اما او هفته گذشته نشان داد که توانایی واکنش نشان دادن و جبران اشتباهش را دارد. 

او نشان داد که توانایی روانی کافی برای این که بتواند برای تیم ملی انگلیس و خصوصا در آن پست که برای همه بسیار مهم و خاص و حیاتی است بازی کند را دارد. ما باور داریم که او می‌تواند بار دیگر به ترکیب آرسنال هم برگردد و شاید کار سختی باشد اما باید به تلاشش ادامه دهد.»

دیدگاه‌ها