کد خبر : 2009249 | 26 اسفند 1402 ساعت 18:34 | 42K بازدید | 16 دیدگاه

مثلث خاطره‌انگیز استقلال: هرکدام در گوشه‌ای از دنیا!

مثلث هجومی استقلال در شکست شش بر یک هوادار در جمع آبی‌پوشان حضور ندارند.

مثلث خاطره‌انگیز استقلال: هرکدام در گوشه‌ای از دنیا!

به گزارش ورزش سه، پیروزی شش بر یک استقلال مقابل هوادار یکی از خاطره انگیزترین و پرگل‌ترین پیروزی‌های استقلال در دوران ریکاردو ساپینتو است و از مثلث هجومی آن تیم هیچکدام از بازیکنان در جمع آبی‌پوشان باقی نماندند.

مهدی قایدی و محمد محبی در ابتدای فصل به لیگ‌های امارات و روسیه نقل مکان کردند تا زننده 3 گل از 6 گل استقلال که در خط حمله این تیم حضور داشتند در این مسابقه حضور نداشته باشند.

2002118

ارسلان مطهری دیگر مهاجم استقلال که در این مسابقه در ترکیب اصلی قرار گرفته بود در نیم فصل مسابقات به تراکتور پیوست تا از آن مسابقه هیچکدام از بازیکنان هجومی در دسترس جواد نکونام نباشد.

از جمع مهاجمان استقلال تنها پیمان بابایی که بین نیمه جانشین ارسلان مطهری شد در بین بازیکنان استقلال حضور دارد که به نظر می‌رسد در این مسابقه به او فرصت حضور داده نشود و مهرداد محمدی به عنوان بازیکن جانشین به میدان برود، مهرداد در بازی رفت مقابل هوادار ستاره استقلال بود و دو گل برای این تیم به ثمر رساند و شکست را به پیروزی تبدیل کرد.

دیگر بازیکنان استقلال که در بازی فصل گذشته مقابل هوادار به میدان رفتند سعید مهری و عارف غلامی هم از استقلال جدا شده‌اند تا در فاصله یک فصل 5 مهره اصلی آبی‌ها نسبت به بازی فصل گذشته تغییر کرده باشد.

دیدار استقلال و هوادار یکشنبه ساعت 21 برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها