کد خبر : 2009273 | 26 اسفند 1402 ساعت 20:13 | 31.4K بازدید | 22 دیدگاه

آپوئل بد زمانی صدر جدول را تعارف کرد

ساپینتو باز هم دربی را باخت!

آپوئل در دربی حساس شهر نیکوزیا برابر اومونیا با یک گل تن به شکست داد.

ساپینتو باز هم دربی را باخت!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری فوق العاده حساس از دور چهارم مرحله قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر قبرس، تیم فوتبال آپوئل در استادیوم خانگی خود و در دربی حساس شهر نیکوزیا، میزبان اومونیا بود ولی با یک گل تن به شکست داد تا کار برای شاگردان ساپینتو در صدر جدول سخت و سخت‌تر شود.

در این مسابقه، سعید مهری از ابتدا در ترکیب آپوئل به میدان رفته بود. در دقیقه 19 برخورد توپ به مدافع میزبان باعث شد تا کمک داور ویدیویی از قاضی میدان درخواست کند تا برای بررسی صحنه به کنار زمین برود.

2002161

پس از سه دقیقه و بررسی این صحنه، داور یک خطای پنالتی به سود اومونیا اعلام کرد. ماریوش استپینسکی مهاجم لهستانی میهمان پشت توپ ایستاد و ضربه‌اش را نیز به مرکز دروازه زد و توانست تیمش را به گل نخست بازی برساند.

در ادامه نیز تلاش‌های آپوئل برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و این تیم در این دربی حساس، با یک گل تن به شکست داد تا حالا احتمال از دست دادن صدر جدول نیز برای شاگردان ساپینتو وجود داشته باشد.

2002162

آریس لیماسول به عنوان نزدیک‌ترین تعقیب کننده آپوئل با سه امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد و امشب به مصاف پافوس می‌رود که در صورت پیروزی در این مسابقه، به رتبه نخست جدول صعود می‌کند.

لازم به ذکر است که سعید مهری نیز در دربی امشب شهر نیکوزیا و برابر تیم اومونویا، باشگاه سابق کریم انصاری فرد، 56 دقیقه در زمین حضور داشت.

دیدگاه‌ها