کد خبر : 2009342 | 27 اسفند 1402 ساعت 08:42 | 19.7K بازدید | 13 دیدگاه

حمایت ویژه شهاب گردان از ساسان انصاری

باتجربه‌ترین گلر لیگ، قرمزها را متحد کرد (عکس)

دروازه‌بان باتجربه فولاد خوزستان با انتشار یک استوری خاص برای ساسان انصاری به حمایت از او پرداخت.

باتجربه‌ترین گلر لیگ، قرمزها را متحد کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری روزهای خاصی را پشت سر می‌گذارد؛ بعد از اتفاقات عجیبی که در جریان بازی فولاد مقابل سپاهان رخ دادو عده‌ای خاص علیه کاپیتان فولادی‌ها شعارهایی را سر دادند، این بازیکن باتجربه پستی ناراحت کننده را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

انصاری که از توهین‌ها به خانواده‌اش در استادیوم اختصاصی فولاد بسیار ناراحت بود، اعلام کرد با وجود داشتن قرارداد برای فصل بعد، آخر این فصل فولاد را ترک می‌کند.

در روزهای گذشته بازیکنان فولاد و با انتشار استوری‌های مختلف از کاپیتان باتجربه خود حمایت کردند، اما شنبه شب شهاب گردان دروازه‌بان باتجربه قرمزپوشان اهوازی یک استوری خاص را در حمایت از انصاری منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

گردان نوشت: «برای کسی که عمو و دایی عزیزش که در زمان جنگ تحمیلی جان و تنشان را فدای ناموس و خاک وطن و خوزستان کردند، نمی‌توان توهین و بی احترامی به چنین خانواده‌ای را شنید و از آن به راحتی عبور کرد.»

2002319

او خطاب به انصاری گفت: «ساسان جان مردم عزیز خوزستان و هواداران اصیل قولادی بی شک قدردان زحمات کسی هستند که طی 12 سال حضور در فولاد بزرگ توانسته رکورددار بیشترین بازی برای این باشگاه باشد. قطعا فولاد بزرگ به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت و این مسیر نیست مگر با اتحاد، احترام و همدلی.»

استوری باتجربه‌ترین گلر حال حاضر لیگ برتر که قرار است در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کند، مورد توجه هم‌تیمی‌های او قرار گرفت و همه بازیکنان فولاد با انتشار مجدد این استوری به حمایت دوباره از ساسان انصاری پرداختند.

دیدگاه‌ها