کد خبر : 2009351 | 27 اسفند 1402 ساعت 09:19 | 23.2K بازدید | 9 دیدگاه

عبدالله به دنبال تکرار خاطرات خوب

ویسی دستگاه شوک را از کمد در آورد! (عکس)

عبدالله ویسی انگیزه زیادی دارد تا در دومین تجربه سرمربیگری فولاد این تیم را به رتبه‌ای خوب در جدول برساند.

ویسی دستگاه شوک را از کمد در آورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی خوزستانی و باتجربه بعد از چند هفته دوری از فوتبال با هدایت فولاد خوزستان به لیگ برتر برمی‌گردد. ویسی روز شنبه در اقدامی غیرمنتظره برای دومین بار روی نیمکت فولاد نشست تا تیمی که از ابتدای فصل جاری حواشی زیادی را تجربه کرده از شرایط کنونی خارج کند و در 10 هفته پایانی لیگ برتر به رتبه‌ای مطلوب برساند.

اتفاق مهمی که مدیران باشگاه فولاد برای سپردن سکان هدایت تیم خود به ویسی به آن تکیه کردند، عملکرد خوب این سرمربی در دوره‌هایی است که به عنوان سرمربی جایگزین کارش را شروع کرده است.

او در دو مقطع از اواسط فصل هدایت تیم‌هایی را برعهده گرفت که اکثر اهالی فوتبال آنها را گزینه اول سقوط می‌دانستند، اما با حضور ویسی شرایطی متفاوت را تجربه کردند و به شکلی معجزه‌وار در لیگ برتر ماندند.

ویسی در فصل 98-99 در شرایطی که پیکان از 18 بازی اول خود در لیگ 13 امتیاز دشت کرده بود، جایگزین حسین فرکی شد و توانست در 12 بازی 16 امتیاز کسب کند و این تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

2002343

ویسی همچنین فصل پیش در نفت آبادان هم در شرایطی کارش را شروع کرد که این تیم در 22 بازی تنها 12 امتیاز  داشت، اما با حضور این سرمربی موفق از 8 بازی بعدی 13 امتیاز به دست آورد و سهمیه‌اش در لیگ برتر حفظ شد.

جالب اینکه پیکان و نفت آبادان تحت هدایت ویسی در 5 هفته پایانی لیگ‌ هیچ باختی نداشتند و حالا با این شرایط خوب او امیدوار است در فولاد هم روندی مشابه را تجربه کند و قرمزهای خوزستانی را به روزهای خوب برگرداند.

ویسی حالا با همان انرژی مثبت همیشگی در فولاد کارش را شروع کرده و امیدوار است از عصر امروز (یکشنبه) در بازی دربی خوزستان به تیمش شوک بدهد و بتواند روند مثبت نتیجه گیری را شروع کند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیدگاه‌ها