کد خبر : 2009385 | 27 اسفند 1402 ساعت 10:12 | 21.4K بازدید | 28 دیدگاه

مدعیان پنالتی پرسپوليس و بازگشت به ترکیب

در غیاب گولسیانی بهترین فرصت برای کنعانی‌زادگان فراهم شد تا تبحر خاص خودش را به رخ بکشد.

مدعیان پنالتی پرسپوليس و بازگشت به ترکیب

به گزارش “ورزش سه”، محمدحسین کنعانی‌زادگان که مدعی زدن پنالتی است، کاملا بدشانس بود که گئورگی گولسیانی به حدی طی فصول اخیر و خصوصا در پرسپوليس اعتمادها را در این بخش جلب کرده که عبور از او ناممکن است.

با این حال در بازی با فولاد خوزستان و در غیاب گئورگی گولسیانی که با مصدومیت مواجه بود، کنعانی‌زادگان فرصت خوبی یافت تا از این غیبت سود برده و پنالتی تیمش را با شگرد خاص خودش تبدیل به گل کند.

با این حال برابر پیکان هر دو بازیکن شرایط حضور در ترکیب را به دست آورده‌اند و باید دید در صورتی که در این جدال هم فرصت پنالتی نصیب پرسپوليس شود، مانور زدن آن کدام بازیکن خواهد بود؛ کنعانی‌زادگان در چند مرحله طی همین فصل شانس خود را برای زدن پنالتی در زمان حضور گولسیانی در ترکیب امتحان کرده بود که با نگاه سرد و مصمم این مدافع گرجستانی، از آن عبور کرد تا حاشیه جدیدی علیه‌اش شکل نگیرد.

با این حال کنعانی‌زادگان که در دوران حضورش در الاهلی قطر نیز پنالتی زن اول تیمش لقب گرفته بود و در پایان فصل نیز عنوان برترین مدافع گلزن را به خود اختصاص داده بود، بی‌میل نیست این شرایط در پرسپوليس نیز برایش فراهم شود که البته با حضور گولسیانی این موضوع سخت و تا حد زیادی غیرممکن به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها