کد خبر : 2009530 | 27 اسفند 1402 ساعت 21:30 | 20.1K بازدید | 1 دیدگاه

در پرسپولیس هر روز سخت است؛

سیدجلال: اوسمار ریتم و هماهنگی را عوض کرده است

سیدجلال حسینی می‌گوید در پرسپولیس هر روز سخت است و از اینجا به بعد هم وظیفه‌شان در لیگ و حذفی سنگین‌تر می‌شود.

سیدجلال: اوسمار ریتم و هماهنگی را عوض کرده است

به گزارش "ورزش سه"، سید جلال حسینی، مربی پرسپولیس، پس از بازی پیکان گفت: بازی خوبی بود. می‌دانستیم بعد از دربی بازی سختی مثل همیشه داریم. بچه‌ها خیلی تلاش کردند و با هماهنگی زیاد و تلاش بازیکنان برد خوبی به دست بیاوریم.

او در مورد سال ۱۴۰۲ گفت: ما وقتی در پرسپولیس هستیم هر روزمان سخت است. روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و روزهای سخت‌ترمان شروع شده است. هم در لیگ هستیم و هم جام حذفی و تلاش می‌کنیم دل هوادارانمان را شاد کنیم. هواداران بعد از دربی آمدند و به ما کمک کردند.

او در مورد دبل کنعانی عنوان کرد: وظیفه حسین اول این است که خوب دفاع کند. آنها در دفاع خوب بودند و تبریک می‌گویم که دو گل خوب زد. امیدوارم هم روند دفاعی را بهتر کند هم به حمله کمک کند.

مربی پرسپولیس در مورد اوسمار گفت: اوسمار خیلی تلاش می‌کند. ریتم و هماهنگی را عوض کرده است. آقا یحیی خیلی زحمت کشید و یک تیم کامل ساخت و کنار آن اوسمار کارهای هجومی می‌کند. باید ریتم بازی‌ها را ادامه بدهیم.

سیدجلال حسینی در مورد جایگاه بانوان گفت: هواداران خانم حق دارند و انتظار داشتیم خانم‌ها پایین بیایند. من خودم هم دیدم که خیلی از خانم‌ها بچه کوچک داشتند. این حقشان نیست آنجا و با آن فاصله بنشینند. امیدوارم که این کار را مسئولین انجام دهند.

دیدگاه‌ها