کد خبر : 2009537 | 27 اسفند 1402 ساعت 21:35 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

مدافعی در قامت مهاجم: اتک سهرابیان در ثانیه 43

آرمین سهرابیان فقط 43 ثانیه برای باز کردن دروازه هوادار و ثبت چهارمین گل فصلش زمان نیاز داشت.

مدافعی در قامت مهاجم: اتک سهرابیان در ثانیه 43

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هنوز زمان زیادی از آغاز دیدار استقلال و هوادار نگذشته بود، شاگردان جواد نکونام توانستند خیلی زود و روی تیزهوشی جلالی و سهرابیان به یک گل زودهنگام دست پیدا کنند و دروازه حقیقی در ثانیه 43 باز شد.

استقلال که بازی را هجومی آغاز کرده بود، صاحب یک ضربه کرنر شد که مهدی مهدی‌پور این ضربه را کوتاه کار کرد و توپ را به ابوالفضل جلالی سپرد. این بازیکن نیز با نگاهی به محوطه جریمه، توپ را به نقطه‌ای ارسال کرد که بازیکنان استقلال از جمله مدافعان پیشتاخته حضور داشتند و منتظر دریافت یک پاس از وینگ بک چپ تیمشان بودند.

ویدئو: 327718

ارسال ابوالفضل جلالی در بهترین نقطه ممکن فرود آمد و آرمین سهرابیان که خط دفاعی را ول کرده و تا مقابل دروازه حریف جلو کشیده بود، با یک ضربه سر دیدنی توپ را به دور از دستان علیرضا حقیقی وارد دروازه کرد و گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

آرمین سهرابیان که تابستان امسال یکی از خریدهای غیرمنتظره استقلال بود، در این فصل خود را به عنوان یک مدافع خطرناک و گلزن ثابت کرده به نحوی که امروز توانست چهارمین گل خود را در لیگ بیست و سوم به ثمر برسد.

2002605

سهرابیان نخستین بار در دیدار هفته یازدهم و در اصفهان دروازه ذوب آهن را باز کرده بود و سپس در جریان ۲ پیروزی تیمش مقابل نساجی و پیکان نیز گلزنی کرده بود و او حالا امشب در استادیوم دستگردی چهارمین گل فصل خودش را به ثمر رساند تا نشان دهد خرید هوشمندانه‌ای از سوی جواد نکونام بوده است.

2002607
2002604

دیدگاه‌ها