کد خبر : 2009542 | 27 اسفند 1402 ساعت 21:55 | 4.7K بازدید | 10 دیدگاه

بعد از 10 نفره شدند متحد ماندیم:

مورایس: شخصیت داشتیم و پیروز شدیم

سرمربی سپاهان پس از پیروزی مقابل گل‌گهر از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

مورایس: شخصیت داشتیم و پیروز شدیم

به گزارش "ورزش سه"، مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از کسب پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و یکم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و نسبت به شرایط مسابقه به گفت‌وگو پرداخت.

مورایس صحبت‌های خود را با تمجید از بازیکنان سپاهان آغاز کرد و گفت: به بازیکنانم به‌خاطر تلاشی که انجام دادند تبریک می‌گویم، بازی ساده‌ای نبود ولی لیاقت برد را داشتیم، حضور هواداران و انرژی که به ما دادند را حس کردیم و در این مسابقه تاثیرگذار بود و از این لحظه استفاده می‌کنم و نوروز را به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید.

مورایس در واکنش به سوال خبرنگار مبنی بر اخراجی‌های پرتعداد سپاهان و نگرانی‌هایی که برای هواداران ایجاد می‌شود در ابتدا واکنش جالبی نشان داد و از خبرنگاران سوال پرسید که آیا پیش از این مسابقه بازی بوده که ما اخراجی داده باشیم و پیروز از میدان خارج شده باشیم؟ و برای لحظاتی بازی‌هایی که سپاهان در آن ده نفره شده است را خبرنگاران حاضر در میکسدزون به تجزیه و تحلیل پرداخت.

او در ادامه نسبت سوالی که مطرح شد و شرایط سپاهان پس از اخراج گفت: تلاش بازیکنانمان بود که با یک بازیکن کمتر توانستیم فضاها را کنترل کنیم، وقتی ده نفره می‌شویم کار برای دفاع کردن دشوار می‌شود و در آن شرایط بستگی به تیم حریف و نتیجه مسابقه قبل از اخراج دارد که شرایط مسابقه چگونه پیش برود، ولی برای ما جذاب بود که بعد از اخراج توانستیم بازی را مدیریت کنیم و نتیجه را کسب کنیم، بازیکنانمان شخصیت نشان دادند و توانستند بعد از اخراج بازی را کنترل کنند و متحد با هم نتیجه را حفظ کنند.

مورایس در انتهای صحبت‌های خود و بهترین اتفاقی که برای او در سال 1402 افتاده است با لبخند پاسخ داد که جواب خاصی ندارد اما روزی صلح و دوستی را برای همه آرزومند است.

دیدگاه‌ها