کد خبر : 2009591 | 28 اسفند 1402 ساعت 00:16 | 39.2K بازدید | 46 دیدگاه

واکنش کوتاه ستاره استقلال به شکایت پرسپولیس

صالح حردانی واکنش کوتاهی به شکایت پرسپولیس از خودش داشت.

واکنش کوتاه ستاره استقلال به شکایت پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنان آماده استقلال در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست و همچنین دیدارهای اخیر این تیم، صالح حردانی بوده است. بازیکن ریزنقشی که ابتدا در نقش جانشین ایمان سلیمی و محمد حسین مرادمند مصدوم به عنوان یک مدافع فول بک انجام وظیفه می‌کرد.

او در بازی‌های قبلی تیمش نیز و پس از مصدومیت کوین یامگا، جای این ستاره فرانسوی را نیز پر کرد تا درخشش‌های او سبب شود که این بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود.

اما اتفاقی که در دربی پایتخت رخ داد سبب شد تا صالح حردانی در کانون توجهات قرار بگیرد. ویدیویی از این بازیکن منتشر شد که در زمان پرتاب بطری‌های آب از سوی هواداران استقلال به سمت مهدی ترابی، حرکاتی را با دست انجام می‌دهد.

در توضیحات این ویدیو عنوان شده بود که حردانی از هواداران استقلال درخواست کرده است تا بطری‌های آب را به سمت بازیکن سرخپوش پرتاب کنند که همین موضوع نیز سبب شد تا باشگاه پرسپولیس از این بازیکن شکایت کند.

2002682

البته که در سمت مقابل نیز آبی‌ها اعتقاد دارند که منظور حردانی پرتاب بطری نبوده بلکه او در تلاش بوده تا هواداران را به آرامش دعوت کند. موضوعی که پس از دیدار استقلال و هوادار به سوژه سوال خبرنگاران تبدیل شد و حردانی نیز به پاسخی کوتاه در خصوص این سوال بسنده کرد.

حردانی درباره شکایت باشگاه پرسپولیس گفت: من در دربی هیچ کاری نکردم که پرسپولیسی‌ها بخواهند از من شکایت کنند.

دیدگاه‌ها