کد خبر : 2009780 | 28 اسفند 1402 ساعت 23:15 | 35.2K بازدید | 47 دیدگاه

اسپالتی بلای جان ایتالیا را معرفی کرد: پلی‌استیشن!

لوچانو اسپالتی معتقد است اعتیاد بازیکنان به پلی‌استیشن یکی از مشکلات جدید تیم ملی ایتالیاست.

اسپالتی بلای جان ایتالیا را معرفی کرد: پلی‌استیشن!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در حال حاضر برای بازی‌های دوستانه مقابل ونزوئلا و اکوادور آماده می‌شود. لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم، امروز در کنفرانسی در مورد برخی مسائل صحبت کرد اما اظهارات او در آخر نشست در مورد پلی‌استیشن توجه رسانه‌ها را جلب کرده است.

اسپالتی در پایان کنفرانس گفت: «آیا بازی بیش از حد با پلی‌استیشن درست است؟ آیا به‌نظر شما این درست است که بازیکنان حرفه‌ای که لباس تیم ملی را می‌پوشند تا دیروقت با پلی‌استیشن بازی کنند؟ درک نمی‌کنم چگونه می‌توانند تا این حد به تیم ملی بی‌توجه باشند.

اعتیاد به پلی‌استیشن باعث شده که بازیکنان شب قبل از بازی‌های مهم تا دیروقت نخوابند و مشغول بازی با پلی‌استیشن شوند. همین کارها موجب می‌شود آنها در بازی عملکرد ضعیفی به جا بگذارند.

2003009

شما می‌توانید سطح بازیکن را نه‌تنها با دو ساعت حضور در زمین، بلکه در ۲۲ ساعت دیگر ارزیابی کنید. از رفتار آنها می‌توان فهمید که چه بازیکنی هستند. برای من مهم نیست بازیکنان در اوقات فراغت چه می‌کنند اما باید خواب‌شان کافی باشد. شب بازی مهم با اوکراین چند بازیکن بیدار ماندند و این از نظر من اصلا خوب نیست.

برای یورو ۲۰۲۴ من باید راهی برای محدود کردن استفاده از پلی‌استیشن برای بازیکنان پیدا کنیم. ما یک اتاق بازی ایجاد خواهیم کرد که همه بتوانند از آن استفاده کنند اما پس از ساعت ۰۰:۳۰ همه باید بروند و بخوابند. این اتاق در آن ساعت تعطیل می‌شود.

من اعتیاد به اینجور چیزها را دوست ندارم. زیاده‌روی در همه چیز بد و مضر است. هر کسی که می‌خواهد وقتش را با این چیزها تلف کند بهتر است به تیم ملی نیاید.»

دیدگاه‌ها