کد خبر : 2009799 | 29 اسفند 1402 ساعت 05:47 | 54.3K بازدید | 19 دیدگاه

فروش فوق‌العاده خودروی منحصربه‌فرد ناگلزمان

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان، خودروی مخصوص مسافرت و طبیعت‌گردی خود را به بالاترین قیمت ممکن می‌فروشد.

فروش فوق‌العاده خودروی منحصربه‌فرد ناگلزمان

به گزارش "ورزش سه"، در جولای سال گذشته، مربی سابق بایرن یک کمپر لوکس خرید. در آن زمان، ناگلزمان تقریباً 4 ماه پس از اخراج از بایرن (جولای 2021 تا مارس 2023) هنوز بیکار بود.

ناگلزمان پس از انتخاب به عنوان جانشین هانسی فلیک در پایان سپتامبر 2023 به عنوان مربی تیم ملی آلمان، اکنون می‌خواهد از شر این ماشین گرانقیمت خود خلاص شود.

شرکت "وی‌آر موتورهومز" که خودروهای ون‌ کمپر را بر اساس خواسته‌ مشتریان خود بین 80 هزار تا 155 هزار یورو می‌سازد، قصد دارد خودروی لوکس مربی تیم ملی را به حراج بگذارد.

2003044

این شرکت در تبلیغ در ماشین ناگلزمان نوشت: "با یک کمپروَن 6 متری وی‌آر که زمانی متعلق به یولیان ناگلزمان مربی مشهور فوتبال تیم ملی و مربی سابق بایرن مونیخ بود، خود را در دنیای سفرهای عجیب غرق کنید. متأسفانه، آقای ناگلزمان در حال حاضر زمان زیادی ندارد و از آنجایی که سخت است چنین وسیله نقلیه هیجان انگیزی را به فروش حراج بگذاریم، اکنون این فرصت وجود دارد!

این ماشین منحصر به فرد (به وزن 3 تن، مسافت پیموده شده 2800 کیلومتر) با بالاترین قیمت به فروش می‌رسد و بخشی از مبلغ به انجمن "بال‌های زندگی" اهدا می‌شود. این انجمن روی تحقیقات پیوند نخاع فعالیت می‌کند.

طول خودرو 6 متر است. تجهیزات آن شامل 4 تخت، حداکثر 4 صندلی (که دو صندلی آن متحرک هستند)، یک سقف بزرگ بازشو، تخت خواب، کفپوش چوبی خوب و فضایی برای حداکثر 4 دوچرخه یا موتور سیکلت است."

دیدگاه‌ها