کد خبر : 2009904 | 01 فروردين 1403 ساعت 03:45 | 129.3K بازدید | 52 دیدگاه

دعوتنامه قلعه‌نویی به گزینه پرسپوليس: بفرما تیم ملی

مهاجم استقلال خوزستان نیز بهترین بهره را از همای سعادتی که این فصل روی شانه‌اش نشسته برده است.

دعوتنامه قلعه‌نویی به گزینه پرسپوليس: بفرما تیم ملی

به گزارش “ورزش سه”، جواد آقایی پور هرچند در فصل گذشته نیز در استقلال خوزستان و مسیر سخت و پرماجرای این تیم برای صعود نقش داشت اما بیشتر اوقات نامش پشت سر  علی وزیری پناه و رازانی قرار می‌گرفت تا از  این حیث کمتر کسی نام او را در خاطر داشته باشد.

اما در فصل جدید دو بازیکن گلزن و گلساز استقلال خوزستان به واسطه پیشنهاداتی که داشتند، راهی مس کرمان شدند و از جمع شاگردان پورموسوی جدا شدند. موضوعی که باعث شد تا باشگاه استقلال حفظ جواد آقایی پور را در دستور کار قرار دهد.

آقایی‌پور‌ به عنوان مهاجم جوان و گیلانی استقلال خوزستان اما از این فضای شکل گرفته به بهترین شکل بهره برد و توانست خود را در نیم فصل اول به عنوان ستاره  آبی‌ها بشناساند.

عملکرد او و شرایط سنی‌اش در نهایت باعث شد تا چند تیم بالانشین خواهان جذب وی باشند و پرسپوليس نیز تا مرحله پایانی این انتقال پیش برود که البته این رویا برای او محقق نشد.

1979105

آقایی‌پور در استقلال خوزستان کار را ادامه داد و  با دو گل دیگر در نیم فصل دوم، نشان داد که روحیه‌اش را هم از دست نداده و انگیزه‌های متفاوتی را دنبال می‌کند.

نزدیکان آقایی‌پور هدف‌گذاری او را حضور در فوتبال خارج از ایران به عنوان لژیونر می‌دانند و البته این رویا با دعوتش به اردوی تیم ملی برای او نزدیک و محتمل‌تر پیش می‌رود. با این حال باید دید در جمع مهاجمان مدعی، آیا او قادر خواهد بود نظر قلعه‌نویی را برای تداوم این شرایط و حضور در اردو جلب کند یا خیر. بازی با ترکمنستان قطعا فرصت خوبی خواهد بود و آقایی‌پور باید در صورتی که فرصت بازی نصیبش شد به بهترین شکل از آن بهره ببرد.

دیدگاه‌ها