کد خبر : 2010007 | 01 فروردين 1403 ساعت 18:55 | 27K بازدید | 21 دیدگاه

گلایه از امکانات و درخواست از مسئولان

حرف‌های تارتار بوی جدایی می‌دهد!

مهدی تارتار با انتشار یک پست اینستاگرامی، آغاز سال جدید را به طرفداران ملوان شادباش گفت.

حرف‌های تارتار بوی جدایی می‌دهد!

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی ملوان که سال را برای این تیم با رتبه پنجمی به اتمام رساند، در صفحه اینستاگرامی خود با اشاره به مشکلات تیم ملوان نوشت که باوجود نتایج خوب، امکان استمرار موفقیت در فصول آینده با این شرایط وجود نخواهد داشت.

او در پست خود نوشته که حداقلی از تلاش مسئولان استانی باعث می‌شود تا شرایط تغییر کند اما این وضعیت چیزی جز افسوس را به دنبال ندارد.

هواداران ملوان این پست اینستاگرامی را به منزله جدایی احتمالی این سرمربی در پایان فصل برداشت کرده‌اند.  

بولت سرشاخهپست اینستاگرامی سرمربی ملوان را بخوانید:

سالی که در اصفهان برای من آغاز شد، همراه با عشق و همراهی مردم انزلی به پایان رسید. حالا فرصتی دست داده تا از هواداران ذوب‌آهن نیز تشکر کنم که تا همین امروز، لطف و مهر آنها شاملم بوده است. همچنین ارادت شدیدم را نثار انزلی‌چی‌ها می‌کنم که با افتخار خود را یکی از آنها می‌دانم و تا همیشه در قلبم خواهند ماند.

در آغاز سال جدید دوست دارم از این فرصت استفاده کنم و یک‌بار دیگر از مسئولان انزلی درخواست داشته باشم که به وضعیت ملوان رسیدگی کنند. این باشگاه و فوتبالیست‌های این خطه شایسته حداقل امکاناتی هستند که با تلاشی کوتاه می‌تواند به دست بیاید و افسوس هر روزه ما این است که چرا نه؟

هواداران ملوان شایسته این هستند که حمایتی مستمر را از مسئولان استانی دریافت کنند وگرنه با این شرایط، دوباره دلهره در پایان فصل به سراغ آنها و تیمشان خواهد آمد.

با تمام کاستی‌ها، ما کوشش خود را تا پایان فصل ادامه خواهیم داد. نظم، سخت‌کوشی و همدلی ویژگی اصلی تیم ماست و در سال جدید دو چندان خواهد شد تا شادکامی هواداران ادامه پیدا کند.

دوست دارم به اعضای کادرفنی، تدارکات، پزشکی، پشتیبانی و البته بازیکنان که رکن اصلی موفقیت هستند نیز خسته نباشید بگویم.    

در پایان، نوروز باستانی را به مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم و هم‌دردی عمیق خود را با مردم سیل‌زده ابراز می‌کنم. امیدوارم آنها فراموش نشوند و هرچه زودتر به زندگی عادی بازگردند.

دیدگاه‌ها