کد خبر : 2010018 | 01 فروردين 1403 ساعت 20:04 | 34.8K بازدید | 6 دیدگاه

ربیعی: مدام اصرار می‌کرد پنالتی نبوده است

دلیل فریاد ربیعی بر سر شایان مصلح لو رفت!

سرمربی ذوب‌آهن در گفت‌و‌گوی امروز خود درباره ماجرای فریادهای خود بر سر شایان مصلح توضیح داد.

دلیل فریاد ربیعی بر سر شایان مصلح لو رفت!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش و بعد از دیدار ذوب‌آهن و هوادار در هفته بیستم لیگ برتر ویدئویی از فریادهای محمد ربیعی، سرمربی ذوبی‌ها بر سر شایان مصلح بسیار در فضای مجازی بازتاب شد. این ویدئوی کوتاه که یک تشر از سوی سرمربی به بازیکن خود بود، مورد توجه کاربران فوتبالی قرار گرفت و حالا امروز ربیعی در این خصوص توضیح داد.

ربیعی که میهمان برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش سیما بود، در این خصوص گفت: «بخشی که وایرال شد، قسمتی از قبل داشت که هیچ‌کس ندید. ماجرا این بود که وقتی در دقیقه 94 پنالتی دادیم، شایان مصلح که جزء بازیکنان بااخلاق فوتبال ما هم هست، چندین‌بار تکرار کرد که پنالتی نبوده است. من به او گفتم که صحنه‌ را دیده‌ام و پنالتی بود. من از آنالیزورمان که روی نیمکت بود سوال کردم و او صحنه سخت را دید و گفت که پنالتی بوده است.»

سرمربی ذوب‌آهن افزود: «شایان هنوز هم می‌گوید پنالتی نبوده، در آن لحظه مدام تکرار کرد که پنالتی نبوده است. من ناراحت شدم، چراکه ممکن بود بر اثر اعتراض داور کارت بدهد یا گزارشی را برای بازیکن ثبت کند که منجر به محرومیتش شود. بعد از آن هم اتفاقاتی افتاد که در فیلم منتشر شده همه دیدند. ماجرای "تجربه" گفتن من به مصلح از آنجا آمد.»

دیدگاه‌ها