کد خبر : 2010109 | 02 فروردين 1403 ساعت 14:26 | 46.6K بازدید | 41 دیدگاه

بازگشت ستاره ایرانی به جمع ۱۶ اسنوکرباز برتر

شاهکار حسين وفایی: پیروزی برابر نفر اول دنیا

حسين وفايى با شكست «رونی اوسالیوان» نفر اول اسنوکر حرفه‌ای جهان بار دیگر شگفتی بزرگی را رقم زد.

شاهکار حسين وفایی: پیروزی برابر نفر اول دنیا

به گزارش "ورزش سه"، حسین وفایی که در اولین روزهای سال ۱۴۰۳ در مسابقات اسنوکر آزاد جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی چین حضور دارد، در مرحله یک شانزدهم نهایی این دوره از مسابقات به مصاف نفر اول اسنوکر حرفه‌ای جهان رفت.

مسابقات اسنوکر آزاد جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی کشور چین در ماه مارس (اسفند و فروردین) برگزار می شود و حسین وفایی ستاره اسنوکر ایران موفق شد در دیداری جذاب و نفسگیر در مقابل رونی اُ سالیوان قهرمان و مرد شماده اسنوکر جهان به برتری ۵ بر ۴ دست پیدا کرده و سزاوارانه به مرحله یک چهارم پایانی مسابقات اسنوکر آزاد در چین راه پیدا کند.

ویدئو: 328038

وفایی در مقابل سالیوان  موفق شد بریک‌های ۱۰۰،۷۷،۸۳،۱۰۲،۶۴ را به ثبت برساند و با شایستگی راهی مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌ها شود.

وفایی پس از استراحت در دور اول، موفق شد گرام دات از اسکاتلند را در مرحله دوم ۵ بر ۱ از پیش روی بر دارد. در مرحله سوم نیز میلکینز را ۵ بر۲ از پیش روی برداشت و به جمع شانزده نفر برتر مسابقات راه پیدا کرد.

2003472

همچنین وفایی با امتیازاتی که در این مسابقات بدست اورد مجددا رنکینگ خود را بهبود بخشید و به جمع  ۱۶ نفر برتر اسنوکر جهان بازگشت.

وفایی با این پیروزی در مقابل نفر نخست رنکینگ جهان، ۲۲ مارس برابر با جمعه سوم فروردین ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ با برنده دیدارشان مورفی و دینگ جونهوی به رقابت می‌پردازد.

دیدگاه‌ها