کد خبر : 2010150 | 02 فروردين 1403 ساعت 20:34 | 43.2K بازدید | 16 دیدگاه

آرشا شکوری بدون بازی لیگ برتری روی نیمکت تیم ملی

افتخار بزرگ برای گلر 17 ساله ایران

گلر جوان فوتبال ایران برای اولین بار در لیست تیم ملی قرار گرفت و روی نیمکت نشست.

افتخار بزرگ برای گلر 17 ساله ایران

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جالب حول لیست تیم ملی ایران برای فیفادی فروردین ماه دعوت از آرشا شکوری دروازه‌بان تیم نوجوانان ایران بود. امیر قلعه‌نویی در شرایطی نام پسر هادی شکوری مدافع سابق تیم ملی و استقلال را در لیست ایران قرار داد که این دروازه‌بان جوان حتی یک بازی هم در لیگ برتر انجام نداده است.

آرشا شکوری که در عضویت باشگاه هوادار تهران است، در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان 2023 نمایش‌های خوبی در ترکیب ایران داشت و مورد توجه قرار گرفت.

این دروازه‌بان که اواسط اردیبهشت ماه 18 ساله خواهد شد، امروز در حالی که در لیگ برتر ایران هنوز به میدان نرفته، در لیست 20 نفره تیم ملی مقابل ترکمنستان قرار گرفت تا افتخاری بزرگ در سن پایین نصیبش شود.

قلعه‌نویی روز گذشته در نشست خبری قبل از بازی به تمجید از استعداد شکوری پرداخت. سرمربی تیم ملی که سال‌ها قبل هادی شکوری پدر آرشا را به تیم ملی دعوت کرده بود، حالا از فرزند این مدافع در لیست ایران استفاده کرده است.

بی‌شک حضور در جمع بهترین‌های فوتبال ایران و پوشیدن لباس تیم ملی ایران فرصتی است که آرشا شکوری به راحتی نباید آن را از دست بدهد. این دروازه‌بان آینده‌دار با پیراهن شماره 12 روی نیمکت تیم ملی نشسته و برای بهتر شدن و پیشرفت تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها