کد خبر : 2010165 | 02 فروردين 1403 ساعت 21:38 | 52.5K بازدید | 26 دیدگاه

اولین بازی برانکو در چین: کامبک خورد!

برانکو در نخستین حضورش روی نیمکت تیم ملی چین، از تیم میزبان کامبک خورد.

اولین بازی برانکو در چین: کامبک خورد!

به گزارش "ورزش سه"، نخستین حضور برانکو روی نیمکت تیم ملی چین طوفانی آغاز شد. آنها در همان دقیقه 10 توسط ستاره کهنه کار خود یعنی وو لی به گل نخست بازی رسیدند تا شاگردان مرد کروات برای یک پیروزی خارج از خانه برابر سنگاپور استارت بزنند.

پس از جدایی برانکو از تیم ملی عمان، او به حضور روی نیمکت پرسپولیس نزدیک بود ولی در نهایت این پیشنهاد را رد کرد تا در نهایت در چالشی جدید، هدایت تیم ملی چین را بر عهده بگیرد.

2003552

تیم او در بازی امروز پیش افتاد و وو لی این فرصت را داشت تا در دقیقه 31 اختلاف را افزایش دهد، ولی این بازیکن ضربه پنالتی خود را از دست داد.

با این حال وو لی از تلاش برای گلزنی دست نکشید و او در وقت‌های تلف شده نیمه نخست توانست چین را به گل دوم برساند و شاگردان برانکو نیمه نخست را با برتری دو بر صفر به رختکن بروند.

تیم ملی سنگاپور توانست پس از 18 سال در یک بازی رسمی و در مقابل تیم ملی چین به امتیاز دست پیدا کند. حالا برانکو خود را آماده می‌کند تا چند روز دیگر و در چین از حریف خود پذیرایی کرده و با هدف کسب پیروزی پای به زمین مسابقه بگذارد.

2003553

این تساوی باعث شد تا کار برای تیم ملی چین کمی دشوار شود، چرا که آنها با تایلند ۴ امتیازی شدند و ممکن است بازی رو در رو آنها در هفدهم خرداد تکلیف تیم دوم صعود کننده از این گروه را مشخص کند. جایی که کره جنوبی مدعی اصلی صعود است.

دیدگاه‌ها