کد خبر : 2010181 | 03 فروردين 1403 ساعت 05:13 | 103.1K بازدید | 38 دیدگاه

جانشین طارمی: خوشحال‌ترین بازیکن تیم ملی (عکس)

مهاجم بلندقامت نساجی نخستین بازی ملی خود را مقابل ترکمنستان انجام داد.

جانشین طارمی: خوشحال‌ترین بازیکن تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی سومین دیدارش در راه رسیدن به جام جهانی 2026 را امشب مقابل ترکمنستان برگزار کرد و به پیروزی 5 بر صفر رسید که امیر قلعه‌نویی در کنار فرصت به جوانان و برخی بازیکنان مثل صالح حردانی، محمدامین حزباوی و سامان فلاح برای انجام دومین و سومین بازی ملی خود، از یک بازیکن هم برای نخستین بار در لباس ملی استفاده کرد.

محمدرضا آزادی که جزء دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی بود و بخاطر عملکردش در نساجی مازندران در جمع بازیکنان ایران حاضر بود، نخستین بار با لباس ملی مقابل ترکمنستان به میدان رفت و جانشین مهدی طارمی شد.

2003576

این مهاجم بلندقامت که سال گذشته هم در دوران حضورش در آلومینیوم اراک یک بار به مینی‌کمپ تیم ملی ایران دعوت شده و خیلی زود از فهرست خط خورده بود، این بار علاوه بر حضور مستمر و فعال در تمرینات، از دقیقه 84 مقابل ترکمنستان به میدان رفت و جای طارمی را در خط حمله گرفت.

آزادی که در فصل جاری لیگ برتر 19 بازی انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده و در 6 مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم 4 گل زده بود، حالا مزد تلاش خود را با بازی برای تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان گرفت.

دیدگاه‌ها