کد خبر : 2010184 | 02 فروردين 1403 ساعت 22:37 | 9.9K بازدید | 22 دیدگاه

پارسال به چیزی که می‌خواستم نرسیدم؛

عزت‌اللهی: جام ملت‌ها درس خوبی برایمان شد

هافبک دفاعی تیم ملی ایران می‌گوید انتظار این تعداد تماشاگر را نداشته است.

عزت‌اللهی: جام ملت‌ها درس خوبی برایمان شد

به گزارش “ورزش سه”، سعید عزت‌اللهی، هافبک دفاعی تیم ملی ایران، بعد از دیدار مقابل ترکمنستان گفت: اول جا دارد سال نو را به شما و عزیزانی که امروز به استادیوم آمدند تبریک بگویم. آرزو دارم برای مردم در سال جدید اتفاقات خوبی رخ بدهد.

وی افزود: فکر می‌کنم شروع خوبی بود در سال جدید، با توجه به اینکه در این اردو بازیکنان جدیدی اضافه شدند و به زمان نیاز دارند تا وفق پیدا کنند. اما به دلیل راهبردی که داریم و خواسته‌های کادرفنی، آنها نیاز به زمان دارند. همین که بردیم و برد خوبی را به مردم هدیه دادیم، اتفاق خوبی است. این تازه شروع کار ما در مقدماتی جام ملت‌هاست و باید با قدرت بیشتری پیش ببریم.

ویدئو: 328088

عزت‌اللهی با اشاره به حضور بازیکنان جوان عنوان کرد: آنها باید رفته رفته به تیم اضافه شوند، عرصه ملی با باشگاهی متفاوت است، بازیکن برای اینکه در دیدارهای بین المللی به میدان برود، به زمان بیشتری نیاز دارد. اما کادرفنی و ما باتوجه به اینکه چند سال افتخار حضور در تیم ملی را داشتیم، تلاشمان را می‌کنیم  در تمرینات و این بازی‌ها، به بازیکنان جوان کمک کنیم تا جا بیفتند.

ویدئو: 328093

شماره شش تیم ملی در پاسخ به این سوال که انتظارش را داشت این تعداد تماشاگر بیاید، گفت: واقعیتش نه، چون تعطیلات نوروزی است و جا دارد همین‌جا دست تک تک بازیکنان را ببوسیم چون سنگ تمام گذاشتند.

هافبک تیم ملی در مورد سالی که برای او گذشت، اظهار  داشت: خدا را شکر فکر کنم سال خیلی بدی نبود، در تورنمنت ملی چیزی که می‌خواستم کسب نشد، اما انسان با امید زنده است و با تمام توان در اختیار تیم ملی و تیم باشگاهی هستم.

او در مورد بازی برگشت عنوان کرد: جام ملت‌ها برای ما درس خوبی شد که هیچ تیمی را دست‌کم نگیریم. شاید امروز فهمیدیم ترکمنستان در سطح پایین‌تری نسبت به بازیکنان ماست اما آنها نترس بازی کردند و زیر توپ نزدند. ما قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ با ترکمنستان بازی کردیم و مساوی شد، این سری چمن مصنوعی است و کار سخت‌تری داریم.

دیدگاه‌ها