کد خبر : 2010207 | 03 فروردين 1403 ساعت 07:40 | 15.7K بازدید | 6 دیدگاه

از کادر فنی تا باتجربه‌ها و جوان‌ترها؛

تمام نیمکت‌نشینان تیم ملی در دو قاب

نیمکت تیم ملی در دیدار برابر ترکمنستان پر بود از بازیکنان باتجربه و جوان.

تمام نیمکت‌نشینان تیم ملی در دو قاب

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی در دومین روز فروردین سال جدید در سومین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی به مصاف ترکمنستان رفت و در پایان با ۵ گل برنده این مسابقه شد و ۳ امتیاز را در جدول به حساب خود واریز کرد.
یکی از نکات جالب توجه این مسابقه ترکیبی بود که امیر قلعه‌نویی به میدان فرستاده بود؛ ترکیبی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه که موفق شدند اولین دیدار سال را با یک پیروزی پرگل پشت سر بگذارند.
روی نیمکت تیم ملی حضور بازیکنان سرشنان نظیر رامین رضاییان، حسین حسینی، مهدی قایدی و امید نورافکن قابل توجه بود و البته در کنار آنها نام‌هایی جدید نظیر محمدرضا آزادی، ابوالفضل جلالی، محمد قربانی، سعید سحرخیزان و چند نام جدید دیگر که روزهای ابتدایی خود را در تیم ملی می‌گذرانند جلب توجه می‌کرد.

2003624

تیم ملی برای صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی باید سه دیدار دیگر مقابل ترکمنستان، ازبکستان و هنگ‌کنگ به میدان برود و بی‌شک امیر قلعه‌نویی در بازی‌های آینده به بازیکنان باتجربه با توجه به شرایط و همین‌طور بازیکنان جوان‌تر فرصت بیشتری خواهد داد.

2003623

تصاویری را که مشاهده می‌کنید عکاس ورزش‌ سه در ورزشگاه آزادی از نیمکت تیم ملی ثبت کرده؛ جایی که دستیاران امیر قلعه‌نویی با استرس خاصی بازی را دنبال می‌کنند و کمی با فاصله از آنها بازیکنان نیمکت‌نشین با دقت جزئیات بازی را زیر نظر گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها