کد خبر : 2010222 | 03 فروردين 1403 ساعت 17:20 | 29K بازدید | 10 دیدگاه

ادعای انریکه:

امباپه هیچ حرفی از رئال به من نزده!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید از تصمیم کیلیان امباپه برای پیوستن به رئال مادرید بی‌‎خبر است.

امباپه هیچ حرفی از رئال به من نزده!

به گزارش "ورزش سه"، شایعات درباره پیوستن امباپه به رئال مادرید در تمامی رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که توافق نهایی آنها بر سر دستمزد هم به تازگی انجام شده تا او فقط یک امضا با این باشگاه فاصله داشته باشد. 

مدیران پاری سن ژرمن تمام تلاش‌شان را برای متقاعد کردن او و ادامه حضورش در پارک دو پرنس به کار گرفتند اما موفق به انجام این کار نشدند و او صراحتا به این باشگاه اعلام کرد که در پایان فصل و با اتمام مهلت قراردادش پاریس را ترک خواهد کرد. 

2000704

این موضوع چندان به مذاق انریکه هم خوش نیامده است و این مربی اسپانیایی در چند بازی او را روی نیمکت گذاشت و مدعی شد که تیمش باید به بازی بدون حضور این ستاره فرانسوی در زمین عادت کند و دلیل تصمیم هم نه فشار از سوی مدیران، بلکه همین موضوع بوده است. 

در حالی که بسیاری از هواداران رئال مادرید و پاری سن ژرمن منتظر اعلام رسمی انتقال امباپه به این باشگاه هستند، انریکه در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنش راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد به خبرنگاران گفت: «امباپه در رئال مادرید؟ تنها خود کیلیان امباپه از پاسخ این سوال خبر دارد. من هیچ چیزی در این باره نمی‌دانم.»

دیدگاه‌ها