کد خبر : 2010241 | 03 فروردين 1403 ساعت 12:38 | 13.3K بازدید | 6 دیدگاه

فقط سه روز برای این مسابقه آماده شدیم؛

مانچینی: تاجیکستان دروازه ما را تهدید می‌کرد

روبرتو مانچینی می‌گوید خستگی بازیکنان تیم ملی عربستان در عملکرد آنها تاثیر گذاشته است.

مانچینی: تاجیکستان دروازه ما را تهدید می‌کرد

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عربستان با غلبه بر تیم ملی تاجیکستان به سومین پیروزی متوالی خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 دست یافت.

تیم ملی عربستان در شرایطی در این مسابقه پیروز شد که در حد لازم عمل نکرد و موقعیت‌های آسان زیادی را از دست داد. مانچینی در نشست خبری پس از بازی در این خصوص گفت: ما به دلیل عدم مشارکت برخی از بازیکنان مانند محمد کنو و ناصر الدوساری در تیم‌های باشگاهی خود دچار خستگی شدید هستیم.

سرمربی تیم ملی عربستان افزود: ما فقط 3 روز برای مسابقه آماده شدیم و حریف دو هفته برای برای آماده‌سازی فرصت داشت اما در نهایت موفق به پیروزی شدیم.

وی در خصوص تیم ملی تاجیکستان توضیح داد: تیم ملی تاجیکستان بسیار خوب بود و در مقاطعی دروازه ما را تهدید می‌کرد اما در حفظ نتیجه شخصیتی قوی از خودمان نشان دادیم.

وی در پایان گفت: من برای دو بازی (مقابل تاجیکستان) برنامه ریزی می‌کنم و نه فقط بازی امروز. بنابراین بازیکنانی هستند که امروز در بازی حضور نداشتند، ممکن است در بازی بعدی شرکت کنند.

تیم ملی عربستان که پیش از این برابر پاکستان و اردن به برتری رسیده بود، با کسب سومین پیروزی متوالی به صدر جدول رده بندی گروه هفتم مسابقات انتخابی رسید.

دیدگاه‌ها