کد خبر : 2010385 | 04 فروردين 1403 ساعت 22:50 | 37.7K بازدید | 23 دیدگاه

قطعی شد: غرامت یوفا به هواداران لیورپول

یوفا به دسته‌ای از هواداران لیورپول که برای تماشای بازی فینال لیگ قهرمانان سال 2022 به پاریس رفته بودند، غرامت خواهد داد.

قطعی شد: غرامت یوفا به هواداران لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، یوفا اعلام کرد که با هواداران لیورپول که از هرج و مرج رخ داده در پاریس قبل از شروع بازی فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید در سال 2022 شکایت داشتند، به توافق رسیده است. یوفا پس از ماه‌ها امروز با این دسته از هواداران لیورپول به توافق کامل و قطعی برای پرداخت غرامت دست یافت.

طرفین با مفاد این توافقنانه موافقت کرده‌اند، اما مفاد قرارداد محرمانه خواهد ماند. یوفا خوشحال است که به یک موضع مشترک با هواداران ناراضی لیورپول رسیده است.

2003884

اما اصل ماجرا چه بود؟

دیدار نهایی لیگ قهرمانان به دلیل مشکلات بخش هواداران لیورپولی با ۳۵ دقیقه تاخیر شروع شد و لیورپول در پایان این بازی را یک بر صفر به حریف اسپانیایی واگذار کرد.
تصاویری تلویزیونی منتشر شد که در آن‌ها مردان جوانی که پیراهن لیورپول به تن داشتند از بالای نرده‌های ورزشگاه به داخل می‌پریدند و از دست نیروهای امنیتی فرار می‌کردند. طرفداران لیورپول می‌گویند که ساعت‌ها قبل از شروع فینال صفی طولانی در بیرون ورزشگاه تشکیل شده بود.

2003883

تام وایت‌هرست، یکی از هواداران این تیم گفته بود که پس از پاشیده شدن اسپری فلفل، مجبور شده پسر معلولش را از وسط راه کنار بکشد: «رفتار یوفا و پلیس با تماشگران یک رسوایی کامل بود. آن‌ها به طور فله‌ای به تماشاگران اسپری فلفل می‌زدند. در بین هواداران، کسانی بودند که بلیت داشتند و دو ساعت و نیم قبل از شروع بازی به ورزشگاه رسیده بودند. آن‌ها صف کشیده بودند که مورد حمله پلیس ضد شورش قرار گرفتند.»

دیدگاه‌ها