کد خبر : 2010680 | 07 فروردين 1403 ساعت 05:00 | 37.4K بازدید | 23 دیدگاه

دست باز اوسمار در انتخاب مدافع؛

ترافیک خط دفاعی به سود پرسپولیس شد

پرسپولیس در طول این فصل تغییرات زیادی را در خط دفاعی خود داشته است.

ترافیک خط دفاعی به سود پرسپولیس شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فصل را با یک ترافیک عجیب و غریب در خط دفاعی آغاز کرد و هرچقدر این تیم در خط حمله بازیکن نداشته، در عوض با مدافعان پرشماری فصل را ادامه داده است.

سرخ‌ها از ابتدای فصل با سیستم چهار دفاعه بازی می‌کردند و ایده بازی با سه دفاع حتی با وجود داشتن مهره‌های پر تعداد دفاعی هیچ‌گاه در این تیم عملی نشد.

پرسپولیس فصل را با زوج کنعانی-پورعلی‌گنجی استارت زد و در ابتدای فصل گولسیانی، حنانوف و فرجی در این پست نیمکت نشین بودند و علی نعمتی نیز به پست دفاع چپ منتقل شده بود.

مصدومیت رباط صلیبی پورعلی‌گنجی و اتفاقات طول فصل باعث شد خط دفاعی پرسپولیس بارها دستخوش تغییر شود و در دربی برگشت با مصدومیت مرتضی و گولسیانی و همچنین محرومیت کنعانی، زوج علی نعمتی-فرشاد فرجی در خط دفاعی این تیم شکل گرفت.

2004353

در حالی که این زوج در دربی کم اشتباه بودند اوسمار در آخرین بازی سال زوج کنعانی-فرجی را شکل داد تا پرسپولیس جایگشت‌های متفاوتی را در خط دفاعی خود در طول سال ۱۴۰۲ تجربه کرده باشد.

حالا در روزهایی که گولسیانی، حنانوف و کنعانی در اردوی تیم‌های ملی گرجستان، تاجیکستان و ایران حضور دارند، نعمتی و فرجی تنها مدافعان تمرین سرخ‌ها هستند که طی چند روز آینده باید خود را آماده چالشی سخت برای رقابت حضور در ترکیب بکنند.

حضور پنج مدافع از ابتدای فصل در ترکیب سرخ‌ها باتوجه به مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها بسیار به کار پرسپولیس آمده است و اوسمار از این جا به بعد باید مدافعانش را توجیه کند که فرصتی برای اشتباه ندارند.

دیدگاه‌ها