کد خبر : 2011031 | 09 فروردين 1403 ساعت 12:26 | 148.8K بازدید | 29 دیدگاه

جشن آزادی دنی آلوز تا صبح ادامه داشت!

دنی آلوز، بازیکن سابق بارسلونا، تنها چند ساعت پس از آزادی از زندان، برای پدرش جشن تولد گرفت.

جشن آزادی دنی آلوز تا صبح ادامه داشت!

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که دنی آلوز در حال آماده شدن برای خداحافظی از فوتبال با پیراهن پوماس در لیگ مکزیک بود، به تجاوز متهم و همه چیز منجر به محکومیت و مجرم شناخته شدن او شد، اما او چند روز پیش به قید وثیقه آزاد شد و فقط چند روز بعد از این آزادی، او در خانه‌اش میهمانی گرفت.

طبق گزارش "این زندگی است"، بازیکن سابق بارسلونا سه‌شنبه شب یک میهمانی تدارک دید. دلیل: جشن تولد دومینگوس آلوس داسیلوا، پدر دنی آلوز. طبق گزارش‌ها، مهمانی دنی آلوز تا ساعت 5 صبح ادامه داشت!

یکی از خبرنگاران برنامه "این زندگی است" در مورد جزئیات این مهمانی گفت: "هنگام شب تمام آن‌ها به این خانه آمدند، در حالی‌که تقریباً هیچ خبرنگاری در حوالی خانه نمانده بود و دنی آلوز تولد پدرش را جشن گرفت. ستاره برزیلی این تولد را برای پدرش برنامه‌ریزی کرده بود. و این فقط یک میهمانی معمولی نبود، طبق اطلاعاتی که برخی از مهمانان داده‌اند، این مراسم تا 5 صبح به طول انجامید و دوستان خانوادگی در آن حضور داشتند، همچنین برخی از دوستان این فوتبالیست نیز حضور داشتند."

2004465

پس از 14 ماه و 5 روز زندان، دنی آلوز در آخر هفته پس از جمع‌آوری یک میلیون یورو لازم برای وثیقه، همانطور که توسط دیوان عالی دادگستری کاتالونیا تایید شد، از زندان آزاد شد. این فوتبالیست برزیلی بعد از ساعت 16 به وقت محلی، زندان را ترک کرد.

او علاوه بر وثیقه یک میلیون یورویی، دو پاسپورت برزیلی و اسپانیایی خود را به دادگاه تحویل داده است. این فوتبالیست نمی‌تواند خاک اسپانیا را ترک کند.

دیدگاه‌ها