کد خبر : 2011231 | 11 فروردين 1403 ساعت 03:40 | 6.1K بازدید | 7 دیدگاه

سه بازی فینال‌گونه با سه همسایه در جدول

عنایتی برای بقای پیکان در لیگ شرط گذاشت

پیکانی‌ها خود را برای سه مسابقه سخت و حساس در شروع سال 1403 آماده می‌کنند.

عنایتی برای بقای پیکان در لیگ شرط گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در شرایطی با 20 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ قرار گرفته که در ماه پایانی سال 1402 این تیم توانست به خوبی امتیاز جمع کند و تا حدی از پایین جدول جدا شود.

خودروسازان با وجود کسب نتایج خوب در چند بازی اخیر، اما هنوز خیال‌شان از بابت بقا در لیگ برتر راحت نشده و برای این منظور باید در 9 هفته پایانی هم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری داشته باشند.

نکته قابل توجه درباره پیکان این است که سه بازی آینده این تیم در لیگ برتر مقابل تیم‌هایی برگزار می‌شود که به نوعی رقبای مستقیم آنها در جدول محسوب می‌شوند. پیکان در سه بازی آینده باید مقابل استقلال خوزستان، مس رفسنجان و هوادار صف‌آرایی کند و لازمه حفظ سهمیه این تیم در لیگ برتر کسب نتایج خوب در این سه بازی است.

2000195

رضا عنایتی سرمربی خودروسازان نیز به این مسئله آگاهی کامل دارد و به همین خاطر در مصاحبه اخیر خود بازی‌های بعدی تیمش را فینال دانسته است.

عنایتی گفته است: «با اینکه در بازی‌های اخیر شرایط خوبی داشتیم و نتایج مطلوبی کسب کردیم اما هنوز چیزی تمام نشده است. بچه‌ها به خودباوری رسیده‌اند اما بازی‌های فینال‌گونه‌ای را داریم که باید با تمام توان و انرژی کار کنیم و در پایان فصل با کسب نتایج مطلوب رتبه‌ای در خور شان باشگاه پیکان به دست بیاوریم.»

وی افزود: «با وجود این بازیکنان کسب نتایج خوب دور از دسترس نیست. نیروی جوانی و تجربه به ما کمک می‌کند تا با انگیزه بیشتر در مسابقات حاضر شویم و کارمان را جلو ببریم.»

دیدگاه‌ها