کد خبر : 2011257 | 11 فروردين 1403 ساعت 10:13 | 17.1K بازدید | 7 دیدگاه

تدبیر خاص برای خاص‌ترین تمرین پرسپوليس

اولین تمرین پرسپوليس با حضور هواداران خانم در استادیوم شهید کاظمی برگزار شد.

تدبیر خاص برای خاص‌ترین تمرین پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، برای هوادارانی که با اعلان رسمی سایت باشگاه پرسپوليس مبنی بر اجازه حضور روی سکوها آماده حضور در استادیوم شهید کاظمی شده بودند، چالش بزرگ اما ممانعت از حضور خانم‌های هوادار در لحظات ابتدایی به واسطه عدم صدور مجوز بود.

خانم‌های هوادار پرسپوليس با توجه به اینکه طی تمرینات استقلال شاهد این موضوع بودند که همتای آنها نیز روی سکوها حضور داشتند، احتمال ممانعت از سوی حراست مجموعه کاظمی دور از ذهن بود.

اما به واسطه دستورالعملی که پیش از این به حراست این مجموعه ارسال شده بود، حضور بانوان هوادار در سکوها بدون ایجاد سکوی مجزا غیرممکن و ممنوع اعلام شده بود.

اما در نهایت افشین پیروانی با مسئولیت شخصی و اعلان اینکه حراست مجموعه شرایط حضور هواداران خانم بدون حاشیه و مشکل را فراهم خواهد کرد، زمینه حضور آنها در سکوها ‌و تماشای تمرین را شکل داد.

در این رابطه گفته می‌شود به باشگاه پرسپوليس اعلان شده تا سکوی خاصی را برای حضور هواداران شکل دهند که به واسطه این موضوع که اکثر تمرینات بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و این موضوع نیازمند هزینه است، در مقطع کنونی اقدامات آن صورت نگرفته است.

با این حال اندک طرفداران خانم پرسپولیسی که از اعلان سایت باشگاه برای حضور هواداران در استادیوم شهید کاظمی استقبال کرده بودند، موفق شدند یک روز خاص را در تمرین شکل دهند و تماشاگر عملکرد شاگردان اوسمار باشند.

دیدگاه‌ها