کد خبر : 2011442 | 12 فروردين 1403 ساعت 13:00 | 19.5K بازدید | 7 دیدگاه

چطور توپ را گل نکردی موسی؟

مدافع دومتری دیگر این فرصت را نمی‌سوزاند! (عکس)

مدافع مالیایی فولاد خوزستان در جریان بازی دوستانه تیمش مقابل صنعت نفت آبادان دو موقعیت ایده‌آل را از دست داد.

مدافع دومتری دیگر این فرصت را نمی‌سوزاند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، موسی کولی‌بالی مدافع آفریقایی که سال‌ها است در فوتبال ایران حضور دارد، امسال هم پیراهن فولاد خوزستان را برتن می‌کند. او که به واسطه قد و قامت بلند خود و فیزیکی که دارد همواره روی ضربات ایستگاهی خطرناک است و گل‌های زیادی هم با ضربات سر خود بالاتر از مدافعان حریف به ثمر رسانده، در جریان بازی دوستانه دیروز تیمش دو موقعیت عالی را از دست داد.

دیدار دوستانه فولاد و نفت آبادان دیروز با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما قرمزپوشان اهوازی تیم برتر میدان بودند و موقعیت‌های بی‌شماری را روی دروازه حریف ایجاد کردند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. بهترین فرصت گلزنی این بازی را موسی کولی‌بالی از دست داد.

2005760

مدافع پیش تاخته فولادی‌ها بعد از ارسال ضربه کرنر از جناح راست تیم خود با پرشی خوب روی هوا بلند شد؛ در حالی که توپ از دو مدافع نفت عبور کرده و سایر مدافعین و دروازه‌بان نفت آبادان هم فاصله‌شان زیاد بود، کولی‌بالی با یک اشاره با سر به توپ می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما ضربه سر او در کمال ناباوری از کنار دروازه به بیرون زده شد!

حسرت کولی‌بالی بعد از گل نشدن این توپ صحنه‌های جالبی را در ورزشگاه اختصاصی فولاد ثبت کرد؛ جالب اینکه این مدافع پیش تاخته چند دقیقه بعد از این صحنه، یک فرصت دیگر را هم برای گلزنی به دست آورد که این‌بار هم ضربه سر او روی ارسال کرنر از بالای دروازه به بیرون رفت تا مشخص شود دیروز، روز او نبوده است!

عکاس: محمدحسن عامری

2005761

دیدگاه‌ها