کد خبر : 2011667 | 14 فروردين 1403 ساعت 03:00 | 84.2K بازدید | 10 دیدگاه

گردان، رفیق و رقیب کریستوفر کنت

گلر 40 ساله لیگ، آماده مثل دوران طلایی (عکس)

باتجربه‌ترین دروازه‌بان لیگ برتر این روزها با انگیزه زیاد در تمرینات فولاد خوزستان حاضر می‌شود.

گلر 40 ساله لیگ، آماده مثل دوران طلایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شهاب گردان که حدود دو ماه دیگر 40 سالگی خود را پشت سر می‌گذارد، با روحیه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهد و آماده است تا در صورت نیاز کادرفنی فولاد در 9 هفته باقیمانده لیگ برتر به میدان برود.

دروازه‌بان سابق سپاهان، ذوب‌آهن، پرسپولیس و... در هفته‌های گذشته نیمکت‌نشین کریستوفر کنت، دروازه‌بان اتریشی، در فولاد خوزستان بوده اما به عنوان یک بازیکن باتجربه سعی کرده در کنار رقابت، یک رفیق خوب برای این گلر خارجی باشد.

بی‌شک یکی از دلایلی که کنت هم با شرایط ذهنی و فنی خوب طی هفته‌های گذشته درون دروازه فولاد ایستاده و توانسته عملکرد خوبی ارائه بدهد، کمک‌های گردان به عنوان یک دروازه‌بان باتجربه است.

2006208

گردان در بازی‌های گذشته فولاد از روی نیمکت هم دائما سعی کرده نکاتی که به ذهنش می‌رسد را به کنت در طول مسابقات بگوید و به موفقیت دروازه‌بان اتریشی تیمش کمک کند.

با همه مسائل مطرح شده، این دروازه‌بان باتجربه که پیش از این گفته بود در پایان فصل جاری از فوتبال خداحافظی می‌کند، در تمرینات و مسابقات دوستانه اخیر فولاد با شرایط خوب فنی حاضر شده و در صورت نیاز می‌تواند درون چارچوب بایستد و از دروازه تیمش حراست کند.

دیدگاه‌ها