کد خبر : 2011678 | 14 فروردين 1403 ساعت 05:31 | 17.5K بازدید | 9 دیدگاه

دارکو - پیروانی به یاد تیم رؤیایی وینکو

در حاشیه بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان یک تقابل جالب پیش آمد.

دارکو - پیروانی به یاد تیم رؤیایی وینکو

به گزارش "ورزش سه"، با وجود سرمربیگری محرم نویدکیا در مس رفسنجان دارکو دراژیچ، مربی کروات این تیم که در کادر قبلی هم حضور داشت، همچنان کنار محرم کار می‌کند. 
این مربی که از قدیمی‌ترین کروات‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید و بیش از بیست سال از حضورش در لیگ برتر می‌گذرد، اولین بار برای مربیگری در پرسپولیس به ایران آمد. 

او در لیگ سوم حرفه‌ای به عنوان دستیار وینکو بگوویچ در کادر فنی سرخ‌ها مشغول به کار شد و با وجود جدایی وینکو در این تیم ماند. 

او بعدتر در تیم‌های مختلفی از جمله داماش یا همان پگاه گیلان، گهر درود و مس کرمان نیز مربیگری کرده و حالا جزئی از کادر فنی مس رفسنجان به حساب می‌آید. 

در حاشیه بازی تدارکاتی مس رفسنجان و پرسپولیس که یکشنبه شب برگزار شد دارکو با افشین پیروانی که در آن تیم پرستاره وینکو یکی از بازیکنان شاخص تیم بود ملاقات کرد و عکس یادگاری گرفت. جالب اینکه دارکو از پیروانی سراغ کریم باقری دیگر ستاره آن روزهای پرسپولیس را می‌گرفت و و نمی‌دانست او از کادر فنی این تیم جدا شده است.

همچنین پیروانی، حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس را هم به او معرفی کرد، هرچند بادامکی در لیگ ششم حرفه‌ای به پرسپولیس پیوست و شاگرد دارکو نبود.

دیدگاه‌ها