کد خبر : 2011704 | 14 فروردين 1403 ساعت 10:37 | 6.7K بازدید | 3 دیدگاه

بی‌حاشیه و مصمم در یک فینال بزرگ دیگر

یکی از بهترین دریافت‌کننده‌های لیگ خود را دوباره در فینال می‌بیند.

بی‌حاشیه و مصمم در یک فینال بزرگ دیگر

به گزارش "ورزش سه"، شهروز همایونفرمنش دریافت کننده سی و پنج ساله باشگاه فولاد سیرجان، که در چهار فصل گذشته یکی از بهترین‌های لیگ بوده است و فصل گذشته نیز بهترین دریافت کننده لیگ لقب گرفت و به تیم ملی والیبال ایران نیز رسید، در این فصل نیز این شانس را دارد که دوباره این جایزه را کسب کند.

شهروز همایونفرمنش که در فینال باید برابر شهداب یزد تیم سابق خود قرار بگیرد، در کنار پوریا حسین خانزاده زوج ترسناکی را در لیگ برتر ساختند و تیمشان را تا فینال لیگ رساندند.

همایونفرمنش که علاوه بر دریافت‌های خوبش، از سرویس‌های پرشی خوبی نیز برخوردار است، این شانس را خواهد داشت تا یک بار دیگر قهرمانی در لیگ برتر والیبال ایران را تجربه کند؛ تجربه‌ای که تا قبل از سی سالگی برای او میسر نشد و از سی سالگی به بعد بود که شهروز همایونفر توانست افتخارات زیادی را به دست بیاورد و در تورنمنت‌هایی شرکت کند که تا قبل از سی سالگی آنها را تجربه نکرده بود.

شهروز همایونفرمنش در حال حاضر سی و پنج سال سن دارد و یکی از بهترین‌های لیگ در بخش دریافت و سرویس است و شانس بالایی برای حضور در تیم ملی والیبال ایران برای لیگ ملت‌های والیبال دارد.

دیدگاه‌ها