کد خبر : 2011742 | 14 فروردين 1403 ساعت 13:25 | 54.9K بازدید | 39 دیدگاه

یورو و ماستانتونو همین حالا

اقدام فوری رئال برای جذب دو پدیده (عکس)

رئال مادرید می‌خواهد کار انتقال دو ستاره آینده‌دار فوتبال دنیا را هرچه زودتر نهایی کند.

اقدام فوری رئال برای جذب دو پدیده (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، طبق آنچه روزنامه مارکا امروز ادعا کرده و تیتر یک نیز شده، رئال مادرید می‌خواهد هر چه زودتر با لنی یورو و فرانکو ماستانتونو قرارداد ببندد. 

باشگاه مادریدی ماه‌هاست که مدافع میانی فرانسوی لیل (18 ساله) و هافبک آرژانتینی ریورپلاته (16) را به عنوان بخشی از استراتژی خود برای جذب بازیکنان جوان آینده‌دار، دنبال می‌کند.

2006311

این در مورد رودریگو، وینیسیوس، کاماوینگا، والورده، گولر و اندریک نیز تکرار شده بود. سیاست نقل و انتقالات در حال به ثمر نشستن است و نفرات بعدی در لیست، لنی یورو و ماستانتونو هستند، دو آرزویی که رئال مادرید می‌خواهد آنها را به واقعیت تبدیل کند.

از بین این دو، خرید ضروری‌تر برای رئال مادرید در حال حاضر لنی یورو است. او در پست دفاع میانی بازی می‌کند و در لیل فوق العاده درخشیده است. 

رئال ابهامات زیادی در ترکیب خط دفاعی برای فصل آینده دارد. داوید آلابا همچنان به خاطر مصدومیت صلیبی غایب است و میلیتائو به تازگی از مصدومیت جدی خود بهبود یافته است. همچنین باید دید در مورد ناچو چه اتفاقی می‌افتد. قرارداد کاپیتان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و باید دید آیا به او پیشنهاد تمدید داده می‌شود یا خیر.

2006310

به گزارش روزنامه مارکا، مدافع جوان پیش از این موافقت خود را برای حضور در سانتیاگو برنابئو اعلام کرده است و همه چیز به توافق رئال مادرید با لیل بستگی دارد. قرارداد یورو در سال 2025 به پایان می‌رسد و تقریباً مشخص است که او در تابستان امسال باشگاه خود را ترک خواهد کرد.

در مورد ماستانتونو، به نظر نمی‌رسد رئال مادرید مثل یورو آنقدر عجله داشته باشد. هافبک جوان آرژانتینی تا سال 2026 با ریورپلاته قرارداد دارد و چندین باشگاه بزرگ دیگر نیز او را مدنظر دارند. رئال اما به هیچ وجه نمی‌خواهد این استعداد بزرگ را از دست بدهد و به زودی برای خرید او و بلوکه کردنش اقدام می‌کند.

دیدگاه‌ها