کد خبر : 2011892 | 15 فروردين 1403 ساعت 09:00 | 6.3K بازدید | 10 دیدگاه

استقلال با این بازیکن به کلین‌شیت فکر می‌کند:

مرادمند آماده مصاف انتقامی مقابل مس‌رفسنجان

محمد مرادمند با حضور در بازی‌های دوستانه آماده بازگشت به ترکیب استقلال خواهد بود.

مرادمند آماده مصاف انتقامی مقابل مس‌رفسنجان

به گزارش ورزش سه، محمد مرادمند در آخرین بازی سال گذشته استقلال در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و احتمال حضور او در بازی با مس رفسنجان هم وجود دارد و در سمت راست خط دفاعی سه نفره استقلال به میدان خواهد رفت.

محمد مرادمند به نسبت تعداد بازی‌هایی که در ترکیب استقلال حضور داشته بیشترین کلین شیت را داشته است، او در این فصل 12 حضور ثابت در ترکیب استقلال داشته که 10 کلین شیت نتیجه آن بوده است و استقلال با او بیشترین کلین شیت را داشته است، مرادمند دوران مصدومیت نسبتا طولانی را پشت سر گذاشت اما وقفه‌ای که در لیگ ایجاد شد و شرایط خوب او در دیدارهای دوستانه این امکان را برای مدافع استقلال فراهم کرده تا با آمادگی بیشتری به میادین بازگردد.

2006545

مرادمند در بازی جام حذفی استقلال و مس رفسنجان 57 دقیقه در زمین حضور داشت و در جریان مسابقه از زمین بازی خارج شد و در شکست استقلال مقابل مس رفسنجان حضور داشت و در این مسابقه به همراه دیگر بازیکنان استقلال به دنبال جبران شکست و بسته نگه داشتن دروازه خواهند بود.

مرادمند در دیدارهای اخیر استقلال در بازی‌های دوستانه مورد توجه نکونام قرار گرفت و او را آماده مسابقات لیگ برتر کرد و به احتمال زیاد او مجدد به ترکیب استقلال اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها