کد خبر : 2011922 | 15 فروردين 1403 ساعت 09:56 | 20.5K بازدید | 19 دیدگاه

هشدار جدی به ستاره بایرن: همین است که هست!

مدیران بایرن مونیخ قصد دارند پیام مهمی را در روند مذاکرات با آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی، به سایر بازیکنان این تیم ارسال کنند.

هشدار جدی به ستاره بایرن: همین است که هست!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ تمایل زیادی به حفظ دیویس در این تیم و امضای قرارداد جدید با او دارند، اما حاضر نیست این کار را به هر قیمتی انجام دهد و این موضوع از اهمیت بسیاری برای آنها برخوردار است. 

پیشنهاد جدید این باشگاه به دست این بازیکن رسیده اما مدیر برنامه‌اش صراحتا اعلام کرده است که آنها قصد دارند در فرصت تعیین شده از سوی بایرن به این پیشنهاد پاسخ دهند و مایل هستند که تا پایان فصل برای گرفتن تصمیم نهایی در این زمینه صبر کنند. 

2005451

پایان مهلت تعیین شده از سوی بایرن به این معنا نیست که این ستاره کانادایی دیگر شانسی برای ادامه حضور در این باشگاه نخواهد داشت. در صورتی که او بخواهد در آلیانز آرنا بماند، باید این پیشنهاد را قبول کند و در آن زمان بایرن است که تصمیم می‌گیرد که آیا هنوز بر سر این پیشنهاد هست یا خیر. 

این کار در واقع پیامی مهم است که از سوی این باشگاه به دیگر بازیکنانی که قصد دارند به زودی برای تمدید قراردادشان با بایرن وارد مذاکره شوند هم ارسال می‎‌کند تا متوجه شرایط مدیران این باشگاه باشند.

دیدگاه‌ها