کد خبر : 2011964 | 15 فروردين 1403 ساعت 11:42 | 13.3K بازدید | 10 دیدگاه

تصمیم جدید: پی‌اس‌جی به دنبال ستاره هلندی بارسا

مدیران پاری سن ژرمن امیدوار هستند که بتوانند فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، را به خدمت بگیرند.

تصمیم جدید: پی‌اس‌جی به دنبال ستاره هلندی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در تلاش است که بتواند تیمش را برای فصل آینده تقویت کند و اجازه ندهد که جدایی کیلیان امباپه تاثیر فاحش و منفی زیادی روی این تیم داشته باشد و به همین دلیل به دنبال جذب ستاره‌هاست. 

پیش از این بسیاری از رسانه‌های فرانسوی از بازیکنانی مانند ویکتور اوسیمن و مارکوس رشفورد به عنوان گزینه‌های اصلی این تیم نام برده بودند، اما آنها در عین حال به دنبال جذب بازیکنانی برای تقویت سایر خطوط در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هم هستند. 

1973907

چند رسانه اسپانیایی در چند هفته اخیر مدعی شده بودند که این باشگاه قصد دارد شرایط به خدمت گرفتن ژول کنده را در تابستان پیش‌رو مورد بررسی قرار دهد تا این بازیکن فرانسوی را که احتمال جدایی‌اش از بارسا در این تابستان زیاد است به پاریس منتقل کند. 

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که برخلاف اخبار منتشر شده در چند هفته اخیر، باشگاه پی‌اس‌جی علاقه‌ای به جذاب این مدافع فرانسوی ندارد. آنها در عوض مایل هستند که دی یونگ را برای تقویت خط میانی این تیم جذب کنند و علاقه زیادی به این بازیکن دارند اما هنوز هیچ مذاکره‌ای را به صورت رسمی در این باره آغاز نکرده‌اند.

دیدگاه‌ها