کد خبر : 2011968 | 15 فروردين 1403 ساعت 14:05 | 20.9K بازدید | 57 دیدگاه

علت عدم برگزاری دیدار تراکتور و سپاهان با VAR

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می‌گوید که اگر استادیوم کرمان آماده نشود، ورزشگاه جایگزین اعلام خواهد شد.

علت عدم برگزاری دیدار تراکتور و سپاهان با VAR

به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درخصوص اینکه با توجه به نا آماده بودن استادیوم کرمان برای میزبانی فینال جام حذفی، آیا گزینه دومی نیز وجود دارد یا خیر، گفت: بنابر مصوبه‌ای که امضا شده و برای احترام به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، قرار بود که استان کرمان به عنوان زادگاه ایشان، میزبان فینال جام حذفی باشد.

او ادامه داد: امیدوار هستیم که این ورزشگاه تا آن زمان آماده شود. ما منتظر هستیم که این اتفاق رخ دهد و در غیر این صورت با توجه به شرایط تیم‌هایی که به دیدار پایانی راه پیدا می‌کنند و با توجه به ریسک مسابقه و انبوه تماشاگران حاضر در این بازی، سعی می‌کنیم که استادیوم جایگزین را اعلام کنیم که در این خصوص هیئت رئیسه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

مهدی درباره درخواست تیم‌های تراکتور و سپاهان برای برگزاری دیدار امروز با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی گفت: تلاش کردیم که این کار انجام شود، ولی با توجه به اینکه نیاز بود هر بازی که با VAR برگزار شود، مجوزهای لازم اخذ گردد و باید به تایید فیفا برسد، این فرصت محقق نشد. ان‌شاءالله باید به این سمت پیش برویم که در فصل آینده قطعاً VAR را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها