کد خبر : 2012080 | 15 فروردين 1403 ساعت 23:04 | 16.8K بازدید | 54 دیدگاه

عاشق جو استادیوم یادگار شدم؛

مورایس: در زمین بیشتر دعوا بود تا بازی!

ژوزه مورایس می‌گوید سپاهان و تراکتور با مشکل تمام کنندگی روبه‌رو هستند اما روز خوب دروازه‌بان‌ها نیز در نتیجه بدون گل موثر بود.

مورایس: در زمین بیشتر دعوا بود تا بازی!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، در نشست خبری بعد از بازی سپاهان و تراکتور، ضمن تبریک سال نو درباره بازی گفت: این دومین باری است که با تیم به تبریز آمده‌ایم و در این استادیوم در مقابل تیم تراکتور بازی کردیم. می‌توانم بگویم عاشق جو بودم. یک ساعت و نیم قبل از بازی رسیدم و استادیوم کامل پر بود و می‌توانم بگویم این یک فوتبال واقعی است. بنابر اتفاقاتی که افتاد بازی صفر صفر شد و هر دو تیم موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند ولی خب باید نتیجه را همانطور که رقم خورده است قبول کنیم.

او درباره نمایش بازیکنان گفت: من فکر می‌کنم در زمین بیشتر دعوا بود تا بازی!

مورایس درباره ترکیب تیمش و مشکل تیم در تمام کنندگی گفت: ما همیشه وقتی گل نمی‌زنیم و گل می‌خوریم نگرانیم. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم که به گل تبدیل نشد ولی تراکتور هم دو موقعیت داشت که نتوانست گل بزند و ما و تیم تراکتور همیشه با این مشکلات روبه‌رو هستیم. می‌توانم به این هم اشاره کنم که هر دو دروازه‌بان روز خیلی خوبی داشتند ولی من به شخصه با بزرگ‌ترین مهاجم‌های دنیا کار کرده‌ام و آن بزرگ‌ترین‌ها هم موقعیت‌ها را از دست می‌دهند.

او درباره عکس‌های منتشر شده از درگیری بعد پایان بازی گفت: من یادم نمی‌آید. طبیعی است.

سرمربی سپاهان درباره بازی‌سازی تیم گفت: بازیکنان در زمین بازی می‌کنند من بازی نمی‌کنم!

مورایس درباره فرم و شرایط تیمش گفت: آرزو می‌کنم بتوانیم به عملکرد خوب‌مان ادامه بدهیم تا بازی‌ها را ببریم.

او درباره مصدومیت پیام نیازمند نیز توضیح داد: یک شکستگی در استخوان ران پا دارد.

دیدگاه‌ها