کد خبر : 2012098 | 16 فروردين 1403 ساعت 00:17 | 13.8K بازدید | 107 دیدگاه

باز هم تعداد محدودی از هواداران لیزر انداختند؛

فتاحی: مردم اصفهان و تبریز مشکلی باهم ندارند

سرپرست سپاهان می‌گوید قدرت این تیم باعث حضور پرشور هواداران تراکتور در استادیوم شده بود.

فتاحی: مردم اصفهان و تبریز مشکلی باهم ندارند

به گزارش "ورزش سه"، رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان، پس از تساوی این تیم برابر تراکتور در تبریز در جمع خبرنگاران حاضر شد و در ابتدا گفت: از خبرنگاران و محدود هوادارانی که از اصفهان آمدند، تشکر می‌کنیم. خیلی ناراحت هستیم که نتوانستیم خیل عظیمی از هواداران را داشته باشیم. درخواست‌هایشان زیاد بود اما به‌خاطر جو ورزشگاه صلاح دانستند در این بازی از راه دور ما را دعا کنند. یک سری از تماشاگران به نمایندگی از هواداران آمده بودند و حتی به هتل آمدند و روحیه دادند. خدا را شکر بازیکنان با آغوش باز هواداران برخورد کردند.

ویدئو: 328902

او سپس با اشاره به حضور پرتعداد هواداران تراکتور در این مسابقه عنوان کرد: من خوشحالم قدرت تیم سپاهان به قدری زیاد است که در چند سالی که من با این تیم هستم، هر وقت به ورزشگاه یادگار امام می‌آیم، ورزشگاه پر می‌شود و تعداد زیادی از هواداران بیرون می‌مانند و روی تپه‌ها هستند. این قدرت سپاهان را نشان می‌دهد. بازی هم خوبی بود. بازیکنان ما و بازیکنان تراکتور تمام تلاش‌شان را کردند، اما به هر حال بازی مساوی تمام شد.

فتاحی که در روزهای اخیر با اشاره به دیدار فصل گذشته دو تیم در خصوص بازی امروز هشدار داده بود، در این باره توضیح داد: با توجه به صحبت‌هایی که قبلا کرده بودیم جلسه خوبی که دیشب داشتیم، متاسفانه باز هم تعداد محدودی از هواداران لیزر انداختند. خدا را شکر می‌‌کنم که هم داور و هم ناظر مسابقه برخلاف سال گذشته با ما همکاری کردند و ۲-۳ مرتبه دستور توقف بازی را دادند.

فتاحی همچنین در خصوص آتش بازی در استادیوم گفت: طبق قوانین AFC می‌گویند از یک ساعت قبل از مسابقه که بازیکنان وارد ورزشگاه می‌شوند، نباید از ابزار دودزا استفاده شود، اما ناظر مسابقه گفت گزارش می‌دهد و منتظر تصمیم کمیته انضباطی هستیم.

او در پایان درباره صحبت‌های نصیرزاده در خصوص آشتی هواداران دو تیم عنوان کرد: تماشاگران سپاهان و مردم اصفهان و مردم تبریز هیچوقت با هم مشکل نداشتند. مقصر اتفاقاتی هم که سال گذشته رخ داد، مردم نبودند. مقصر ناظر و داور مسابقه بودند که به هیچ عنوان بازی را متوقف نکردند، اما امسال این کار را کردند. امسال تعدادی از هواداران از شورای هواداری ما آمدند و جلسه خوبی هم با آقای نصیرزاده داشتند. مطمئنا مردم اصفهان و تبریز هیچ مشکلی با هم ندارند و دوست و برادر هستند. من مطمئن هستم هیچ اختلافی بین این مردم وجود ندارد.

دیدگاه‌ها