کد خبر : 2012111 | 16 فروردين 1403 ساعت 01:16 | 8.6K بازدید | 9 دیدگاه

تیم حاج‌صفی باخت و صدر جدول را از دست داد

آ.ا.ک با شکست تلخ برابر پاناتینایکوس، صدر جدول رده‌بندی سوپر لیگ یونان را از دست داد.

تیم حاج‌صفی باخت و صدر جدول را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین دیدار از دور سوم مرحله قهرمانی رقابت‌های سوپر لیگ یونان، با شکست تلخ آ.ا.ک به پایان رسید. جایی که این تیم با وجود حضور کامل احسان حاج صفی در ترکیب اصلی، نتوانست برتری یک بر صفر خود را حفظ کرده و با شکست مقابل پاناتینایکوس، صدر جدول را نیز از دست داد.

2006882

در این مسابقه آ.ا.ک خیلی زود به گل نخست بازی دست یافت. یک ارسال به روی دروازه توسط بازیکنان آ.ا.ک صورت گرفت که سماجت و سرسختی نیکولاس الیاسون سبب شد تا او مانع از خروج توپ از زمین بازی شود و با یک پاس در عرض دیدنی، توپ را برای ویدا ساخته و پرداخته کرد که این بازیکن کهنه کار نیز با یک ضربه بغل پا، دروازه میزبان را باز کرد.

در ادامه تیم میزبان توانست که به بازی برگردد و با به ثمر رساندن دو گل متوالی، کامبک خود را تکمیل کند. در دقیقه ۳۲ این مسابقه بود که روی یک اشتباه عجیب در خط دفاعی آ.ا.ک و پس از چند پاس کوتاه توسط بازیکنان پاناتینایکوس، توپ به آناستاسیوس باکاستاس رسید و شوت راه دور این بازیکن از پشت محوطه جریمه، به گوشه دروازه رفت تا حساب کار یک بر یک مساوی شود.

2006880
2006881

فقط دو دقیقه بعد باز هم مدافعان آ.ا.ک مرتکب اشتباه مرگباری در خط دفاعی شدند. در شرایطی که توپ زیر پای هارولد موکودی مدافع کامرونی بود، اما این فوتیس یوانیدیس کاپیتان پاناتینایکوس بود که با یک توپ ربایی دیدنی و در مصاف تک به تک با گلر آ.ا.ک، توانست با یک ضربه چیپ توپ را از بالای سر این دروازه‌بان عبور داده و گل دوم را به ثمر برساند.

در ادامه تلاش‌های آ.ا.ک برای رسیدن به گل تساوی بی‌نتیجه بود و پاناتینایکوس با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافت تا یاران احسان حاج صفی با توجه به پیروزی تیم پائوک، صدر جدول رده‌بندی را از دست بدهند. کاپیتان تیم ملی ایران نیز در این مسابقه به‌طور کامل در ترکیب حضور داشت.

دیدگاه‌ها