کد خبر : 2012152 | 16 فروردين 1403 ساعت 10:25 | 20.9K بازدید | 13 دیدگاه

ژابی آلونسو: باید برای این فینال جشن بگیریم!

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، از صعود تیمش به دیدار فینال جام حذفی آلمان بسیار خوشحال است.

ژابی آلونسو: باید برای این فینال جشن بگیریم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن شب گذشته در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی آلمانی به مصاف دوسلدورف رفت و موفق شد با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی بازی فینال این مسابقات شود. 

درخشش فلورین ویرتز در این بازی با دو گلی که به ثمر رساند و همچنین ارسال یک پاس گل نقش مهمی را در صعود این تیم به دیدار فینال ایفا کرد و حالا آنها این فرصت را دارند که رکوردی تاریخی را برای خودشان در فوتبال آلمان با کسب قهرمانی در هر دو جام به ثبت برسانند. 

آلونسو پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من از تیم راضی هستم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم. ما عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. امشب نمی‌خواستیم هیچ چیزی غافلگیرمان کند. می‌توانیم بازگشت به برلین پس از چهار سال را جشن بگیریم. 

2005445

این که حالا این فرصت را خواهیم داشت که به برلین برویم و در دیدار فینال حضور داشته باشیم برای همه ما بسیار خاص است. به خوبی از این موضوع باخبر هستیم که جام حذفی آلمان تا چه حد مهم است و انتظار حمایتی همه جانبه را از سوی هواداران داریم. 

حالا اهداف دیگری هم در ادامه فصل داریم. این که آخرین بازی فصل یک دیدار فینال باشد نشان می‌‎دهد که فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. بهترین آرزوها را برای دوسلدورف در ادامه فصل دارم و امیدوارم که فصل آینده یکدیگر را در بی آرنا ببینیم.»

دیدگاه‌ها