کد خبر : 2012227 | 16 فروردين 1403 ساعت 18:47 | 11K بازدید | 7 دیدگاه

سرنوشت تیم سقوط‌کننده دست استیناف؛

رأی عجیب کمیته انضباطی در لیگ امیدها (عکس)

کمیته انضباطی رای متفاوتی نسبت به شکایت اعلام شده در لیگ برتر امیدها اعلام کرد.

رأی عجیب کمیته انضباطی در لیگ امیدها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات فصل 1402 لیگ برتر فوتبال امید ایران در حالی به پایان رسید که تیم آلومینیوم اراک با وجود قهرمانی در سال گذشته، با رقم خوردن حواشی و اتفاقات عجیبی در مسیر سقوط قرار گرفت و اعتراض این باشگاه در اعلام یک رای جنجالی هم نتیجه‌ای برای تغییر سرنوشت آنها به وجود نیاورد.

باشگاه آلومینیوم اراک با ارائه مستنداتی از قبیل ویدئو، عکس و... برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عنوان کرد که در دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر امیدهای ایران که روز هفتم بهمن ماه 1402 برگزار شد، تیم پارس جنوبی جم از بازیکنان غیرمجاز استفاده کرده و باید نتیجه این بازی سه بر صفر می‌شد، اما کمیته انضباطی رای متفاوتی صادر نمود.

2007114

پارس جنوبی جم در دیدار مقابل امیدهای آلومینیوم بازیکنانی با شماره‌های 6، 7، 8، 10 و 55 در ترکیب تیم خود داشت، در حالی که شماره‌های 7 و 10 اصلا در لیست مسابقه نبودند، شماره 8 جزء نفرات ذخیره قرار داشت و از سوی دیگر محمدحسین صادقی که آی دی کارت شماره 16 دارد، در لیست با شماره 70 و در زمین با شماره 8 حضور یافت!

این اتفاق در شرایطی رخ داده که نماینده فدراسیون فوتبال در این دیدار، پس از متوجه شدن چنین تخلفی، بازی را متوقف کرده و از داور تقاضای تعطیلی مسابقه را داشته، اما او دستور به ادامه بازی داده است.

در این شرایط با وجود اعتراض باشگاه آلومینیوم به چنین تخلفی در دیدار مقابل پارس جنوبی جم، اما کمیته انضباطی رای متفاوتی صادر کرده و با وجود اینکه اراکی‌ها روی تخلف بازیکنانی با شماره‌های 6، 7، 8، 10 و 55 اعتراض داشتند، کمیته انضباطی عنوان کرده بازیکنان پارس جنوبی با شماره‌های 12، 77، 16، 99 و 28  بدون مشکل در زمین بودند!

2007115

حالا باشگاه آلومینیوم اعتراض خود را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برده تا بتواند با ارائه مستنداتش از تخلفاتی که در این مسابقه رخ داده، نتیجه و سرنوشت تیم سقوط کننده را تغییر بدهد.

دیدگاه‌ها