کد خبر : 2012250 | 17 فروردين 1403 ساعت 03:23 | 10.6K بازدید | 11 دیدگاه

سرحال و سرپنجه، بهتر از دوران نساجی:

ورژن آپدیت شده گلر سپاهان مقابل تراکتور!

نیما میرزازاد بهترین عملکرد خود در طی سال‌های اخیر را مقابل تراکتور به نمایش گذاشت.

ورژن آپدیت شده گلر سپاهان مقابل تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، نیما میرزازاد، گلر جانشین پیام نیازمند، در ترکیب سپاهان نمایش خوبی داشت و با مهار موقعیت تک به تک در بازی با تراکتور در بسته نگه‌داشتن دروازه سپاهان موفق عمل کرد.

نیما میرزازاد در دوران فوتبال خود دو مرتبه مقابل تراکتور قرار گرفته بود که بهترین عملکردش را با پیراهن سپاهان مقابل این تیم به نمایش گذاشت، اولین تجربه حضور او مقابل تراکتور در مهر 1398 بود که چهار گل دریافت کرد و شکست تلخی را به همراه نساجی تجربه کرد، دومین سابقه حضور او مقابل تراکتور هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سومین تجربه حضور او مقابل این تیم با کلین‌شیت همراه بود.

این کلین‌شیت در حالی رقم خورد که او موقعیت‌های خوبی از بازیکنان تراکتور گرفت و نقش ویژه‌ای داشت، مهار تک به تک از امیرحسین حسین‌زاده، مهار ضربه مهدی حسینی و دفع کردن ضربه زمینی سیامک نعمتی در دقایق پایانی مسابقه 3 واکنشی بود که حداقل امتیاز را برای سپاهان نگه داشت و سومین کلین‌شیت فصل او را رقم زد، میرزازاد در بازی جام حذفی مقابل شمس‌آذر، بازی هفته گذشته مقابل گل‌گهر که به عنوان جانشین به میدان آمده بود و در این مسابقه کلین‌شیت انجام داد.

2007176

او در این فصل 4 حضور ثابت و 2 بار به عنوان جانشین در ترکیب سپاهان قرار گرفته و در نیمی از مسابقات دروازه سپاهان را بسته نگه‌ داشته و در این شش مسابقه 5 گل هم دریافت کرده است.

با عملکردی که میرزازاد مقابل تراکتور ارائه کرد، او بهترین ورژن دوران بازی خود را در این مسابقه و مقابل چشم هواداران پرشمار تراکتور به نمایش گذاشت و نام خود را به عنوان یک گلر مدعی برای ادامه لیگ و حتی فصول بعد لیگ برتر مطرح کرد.

دیدگاه‌ها