کد خبر : 2012355 | 17 فروردين 1403 ساعت 12:59 | 44.5K بازدید | 12 دیدگاه

صعود تاریخی با ایوب اسپور

آردا ترکیه را زیر و رو کرد!

آردا توران در صورت کسب سه امتیاز در بازی روز یکشنبه در یک قدمی صعود به سوپرلیگ ترکیه با تیم ایوب اسپور قرار خواهد گرفت. اولین صعود تاریخ این باشگاه.

آردا ترکیه را زیر و رو کرد!

به گزارش "ورزش سه"، آردا توران، فوتبالیست سابق اتلتیکو مادرید و بارسا، اولین موفقیت بزرگ خود را به عنوان مربی در تیررس دارد و صعود باشگاهش به سوپرلیگ ترکیه بسیار نزدیک است. در واقع، اگر تیم او، ایوب اسپور، چهارشنبه گذشته برابر آدانا اسپور 1-0 شکست نمی‌خورد، آردا می‌توانست صعود خود را جشن بگیرد.

1929682

آردا توران یک سال است که روی نیمکت ایوب اسپور است (او در آوریل 2023 به این تیم پیوست) و اکنون یک بازی تا صعودی تاریخی فاصله دارد. اگر آنها این یکشنبه آلتای را شکست دهند، صعودشان تضمین می‌شود.

بنابراین آردا توران اولین موفقیت بزرگ خود را به عنوان مربی خواهد داشت، اگرچه فصل گذشته او با صعود به پلی آف نیز ارزش‌هایش را نشان داده بود. 

ایوب اسپور در صورت برد، برای اولین بار در تاریخ خود در سوپرلیگ ترکیه بازی خواهد کرد و این کار را به فاصله پنج هفته مانده به پایان لیگ انجام می‌دهد. تیم آردا توران 64 امتیاز از 28 بازی کسب کرده که این هم در نوع خود یک رکورد است.

دیدگاه‌ها