کد خبر : 2012499 | 18 فروردين 1403 ساعت 07:29 | 19.7K بازدید | 32 دیدگاه

آرایش خط حمله استقلال با یک ابهام بزرگ

نکونام پادزهر فوتبال محبوب نویدکیا را پیدا کرد!

سرمربی استقلال دوست ندارد اتفاقاتی که در بازی حذفی با مس رفسنجان تجربه کرد، برای تیمش تکرار شود.

نکونام پادزهر فوتبال محبوب نویدکیا را پیدا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی عصر روز شنبه از مس رفسنجان پذیرایی می‌کند که آخرین بازی دو تیم به سود نارنجی‌پوشان خاتمه یافته و حالا جواد نکونام امیدوار است با درس گرفتن از بازی گذشته بتواند در این مسابقه جبران کرده و به برد برسد.

استقلالی‌ها که هرگز دوست ندارند اتفاقات بازی قبلی با مس تکرار شود، با تدابیر ویژه جواد نکونام وارد زمین خواهند شد. مهم‌ترین خصیصه تیم تحت هدایت نویدکیا فوتبال هجومی این تیم است سرمربی نارنجی‌پوشان همواره از علاقه خود به فوتبال هجومی سخن گفته و از زمان حضور در رفسنجان هم بارها اعلام کرده فوتبالی که شاگردانش بازی می‌کنند، مورد علاقه او است.

در بازی جام حذفی نیز مسی‌ها فوتبالی هجومی را انتخاب کردند و در این شرایط استقلال مسائلی را تجربه کرد که در نهایت بازنده از زمین خارج شد. حالا جواد نکونام باید شرایط بهتری را برای تیمش خصوصا در خط دفاعی رقم بزند و اجازه خودنمایی به نفرات هجومی مس را ندهد.

2007644

در خط دفاعی سه نفره استقلالی‌ها رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، محمد حسین مرادمند و روزبه چشمی و ایمان سلیمی 5 گزینه اصلی برای بازی کردن هستند. در بازی جام حذفی نکونام از وجود چشمی در خط هافبک بهره گرفت و ضمن حضور سیلوا در مرکز خط دفاعی، سهرابیان و مرادمند در کنار این مدافع برزیلی قرار گرفتند.

2007643

در آن بازی البته ایمان سلیمی دیگر مدافع وسط آبی‌پوشان شرایط جسمانی مناسب نداشت و بازی نکرد؛ حالا اما سلیمی به تمرینات گروهی اضافه شده و شرایط خوبی هم دارد. برای بازی فردا هم احتمالا نکونام از وجود چشمی در خط دفاعی استفاده کند اما اینکه در خط دفاعی چگونه تیمش را آرایش کند، هنوز مبهم است.

2007645

گمانه‌زنی‌ها درباره خط دفاعی استقلال در بازی فردا نشان‌دهنده حضور سیلوا، سهرابیان و مرادمند در دفاع سه نفره دارد، اما احتمال اینکه سلیمی هم جایگزین یکی از نفرات دیگر شود وجود دارد و باید دید در نهایت سرمربی آبی‌ها چه راهکاری را برای مقابله با فوتبال هجومی مورد علاقه نویدکیا در نظر گرفته تا بتواند جلوی خودنمایی مهاجمان مس رفسنجان را بگیرد.

دیدگاه‌ها