کد خبر : 2012505 | 18 فروردين 1403 ساعت 09:30 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

کعبی: فولادی‌ها، به ورزشگاه بیایید و حمایت کنید

دعوت ویژه ستاره محبوب برانکو از هواداران

مربی باتجربه فولاد خوزستان از هواداران تیمش خواست در بازی‌های باقی مانده لیگ برتر به ورزشگاه بروند.

دعوت ویژه ستاره محبوب برانکو از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که به تازگی تغییراتی روی نیمکت خود داشته و عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی برگزیده، امیدوار به کسب نتایج مطلوب در بازی‌های آینده لیگ برتر است. قرمزپوشان اهوازی روز یکشنبه در هفته بیست و دوم لیگ برتر میزبان هوادار تهران هستند و به همین خاطر امیدوارند هواداران خودی را در کنارشان داشته باشند.

حسین کعبی ستاره باتجربه و سابق تیم ملی که این روزها در قامت یکی از دستیاران عبدالله ویسی در فولاد خوزستان فعالیت می‌کند، در یک استوری اینستاگرامی از هواداران تیمش خواست در بازی‌های باقی مانده به حمایت از این تیم بپردازند.

کعبی در بخشی از پیام خود نوشت: «تیم در حال حاضر روحیه خوبی دارد و هم قسم شده‌ایم تا شروع خیلی خوبی داشته باشیم و بتوانیم با قدرت این بازی‌های باقی مانده را انجام بدهیم و دل شما هواداران عزیز فولاد را شاد کنیم.»

او در ادامه انتظارش از هواداران فولاد را مطرح کرد: «از شما انتظار داریم که در بازی‌های پیش رو به ورزشگاه بیایید و ما را به خوبی حمایت کنید تا انشاالله بتوانیم نتیجه دلخواه را با حضور گرم شما به دست بیاوریم. زیرا فوتبال بدون شما هیچ لذتی برای ما ندارد. منتظر حضور پرشور شما در ورزشگاه هستیم.»

2007650

گفتنی است؛ دیدار فولاد و هوادار ساعت 19:15 روز یکشنبه 19 فروردین در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها