کد خبر : 2012615 | 18 فروردين 1403 ساعت 16:51 | 13.9K بازدید | 19 دیدگاه

مرادمند و رکورد ویژه در استقلال

مدافع باتجربه استقلال علی‌رغم حضوری کم در ترکیب این تیم توانسته رکوردی جالب از خود به جا بگذارد.

مرادمند و رکورد ویژه در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند مدافع باتجربه استقلال در این فصل دوازده بار توانسته در ترکیب این تیم به میدان برود و نکته جالب توجه اینکه طی این بازی‌ها، آبی‌ها 10 بار موفق به ثبت کلین‌شیت شده‌اند.

مرادمند که طی فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ترکیب استقلال دور مانده بود، با عبور از این وضعیت و دستیابی به شرایط مطلوب، حتی در فینال جام حذفی موفق به ثبت تک گل آبی‌ها در دربی مقابل پرسپولیس شد. با این حال در این فصل او شانس کمتری برای حضور در ترکیب اصلی به دست آورده و اعتماد ویژه جواد نکونام به زوج آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا باعث شده تا او در اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین شده یا به عنوان بازیکن ذخیره شانس حضور در ترکیب را به دست بیاورد.

با این حال مدافع میانی باتجربه استقلال توانسته در این فصل و علی‌رغم شانس کمی که برای حضور در ترکیب به دست آورده، طی دوازده حضور در ترکیب این تیم، 10 بازی را با کلین‌شیت به پایان برساند. استقلال در این فصل با تدابیر جواد نکونام یکی از قدرتمندترین خطوط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده و تنها 10 بار دروازه‌اش مقابل رقبا باز شده است.

آنها البته در شرایطی امروز مقابل مس رفسنجان قرار خواهند گرفت که در بازی جام حذفی با دریافت دو گل مقابل این حریف، از دور رقابت‌ها کنار رفته‌اند و اکنون با انگیزه جبران آن شکست و تثبیت جایگاه خود در صدر جدول برابر شاگردان محرم نویدکیا قرار خواهند گرفت و باید دید خط دفاعی این تیم بار دیگر قادر خواهد بود به روند کلین‌شیت خود ادامه دهد یا همانند جام حذفی برابر حریف غافلگیر خواهد شد.

دیدگاه‌ها